يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 51913
منبع : خبرگزاری مهر
سخنگوی باشگاه هدف پویان جوان گفت:

نماینده قم در آستانه کناره‌گیری از حضور در مسابقات آسیایی است

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی باشگاه هدف پویان جوان قم با بیان این که حمایت از ورزش و جوانان نباید شعاری باشد گفت: نماینده قم در آستانه کناره گیری از حضور در مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا است.
نماینده قم در آستانه کناره‌گیری از حضور در مسابقات آسیایی است
نماینده قم در آستانه کناره‌گیری از حضور در مسابقات آسیایی است
به گزارش قم نیوز، حامد اسماعیلی اظهار داشت: تیم هندبال بانوان هدف پویان جوان قم که نماینده ایران در مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا است در آستانه کناره گیری از این مسابقات قرار دارد و مسئولان، هیچ اقدام موثری برای رفع مشکلات این تیم انجام نداده‌اند.

وی افزود: باشگاه هدف پویان جوان طی ۲ هفته اخیر تلاش زیادی برای رفع مشکلات و تأمین بودجه اعزام به مسابقات باشگاه‌های آسیا در ازبکستان انجام داده اما سنگ بزرگ مشکلات مالی هنوز پیش پای این تیم است و با این شرایط، هدف پویان به زودی رسما از حضور در مسابقات بشگاه‌های آسیا کناره گیری خواهد کرد.

سخنگوی باشگاه هدف پویان جوان قم گفت: حضور در مسابقات باشگاه‌های آسیا به عنوان یک رویداد بین المللی معتبر و ثبت شده در تقویم کنفدراسیون هندبال آسیا، امتیازی برای استان قم است اما ارزش این حضور به اندازه کافی درک نشده است و کمکی از سوی مسئولان به این تیم صورت نگرفته است.

اسماعیلی بیان داشت: به تمامی مشکلات و کمبود منابع مالی در بدنه استان و بخش‌های خصوصی و دولتی واقف هستیم و می‌دانیم تزریق منابع مالی از سوی بخش دولتی به باشگاه‌های ورزشی محدودیت و شرایط کاملا خاص و پیچیده‌ای دارد اما واقعیت این است اگر مسئولان استانی بخواهند که این تیم به مسابقات باشگاه‌های آسیا برود تأمین مبلغ مورد نیاز هدف پویان برای این اعزام کاملا ممکن است.

وی عنوان کرد: انتظار باشگاه هدف پویان از مسئولان استانی در قم این است که قدردان فعالیت یک تیم بومی از ورزش بانوان قم در سطح اول هندبال ایران و اکنون در میادین بین المللی باشند نه اینکه، حمایت از ورزش و جوانان تنها شعاری تبلیغاتی و فقط برای درج در رسانه‌ها باشد.

سخنگوی باشگاه هدف پویان جوان قم تصریح کرد: مشکلات مالی اعزام به ازبکستان برای دیگر نماینده ایران یعنی تیم شهید چمران لارستان فارس نیز وجود داشت و این تیم نیز در آستانه انصراف از حضور در این مسابقات بود اما مسئولان استانی و نمایندگان مجلس دست به دست هم دادند و مشکلات این تیم را حل کردند اما متأسفانه ما در قم، این هم افزایی برای اعتلای نام استان قم را حداقل در این مورد به خصوص، حس نکردیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcip3aw.t1azz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما