دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 51940
منبع : خبرگزاری فارس
معاون پژوهشي و مطالعات راهبردي مؤسسه روايت سيره شهدا:

كتاب «بسترهاي تبليغي فرهنگ جهاد و شهادت» منتشر مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون پژوهشي و مطالعات راهبردي مؤسسه روايت سيره شهدا گفت: كتاب بسترهاي تبليغي فرهنگ جهاد و شهادت از جمله پروژه‌هاي پژوهشي در دست اقدام است كه براي سال آينده منتشر مي‌‌شود.
كتاب «بسترهاي تبليغي فرهنگ جهاد و شهادت» منتشر مي‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدباقر نادم در قم، با اشاره به رویکرد پژوهشی مؤسسه روایت سیره شهدا اظهار کرد: حوزه پژوهش بخشی بر اساس مطالعات بنیادی و راهبردی است که به بررسی مبانی جهاد و شهادت می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: حوزه دیگر تولیدات و مطالعات کاربردی و تخصصی است که به بررسی و تولید محتواهای کاربردی راویان می‌پردازد که افراد می‌توانند در مسیر اعزام‌ها و مأموریت‌های مؤسسه استفاده کنند که با عنوان کتاب کار تولید می‌شود.

معاون پژوهشی و مطالعات راهبردی مؤسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه برای کتب کاربردی سه محور تعریف شده است گفت: محور اول کتب تبلیغی است که به راویان در معاونت اعزام تحویل داده می‌شود. محور دوم کتب آموزش‌محور است که جزوات آموزشی و کمک آموزشی برای دوره‌های آموزشی مؤسسه به عنوان دوره‌های پودمانی آشنایی با اصول روایتگری برای اساتید و راویان در دوره‌ها تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه محور سوم در بحث پژوهش‌های عمومی است عنوان کرد: یک سری جزوه، کتب و محتواهای عمومی برای عموم مخاطبان مؤسسه روایت سیره شهدا و عاشقان و علاقه‌مندان فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت تولید می‌شود که بیشتر جنبه ترویجی دارد.

نادم یادآور شد: از جمله مباحث عمومی می‌توان به گنجینه موضوعی خاطرات شهدا، محتوای برخی فلش کارت‌ها و موضوعات جدید مانند شهدای مدافع حرم اشاره کرد.

وی با اشاره به پروژه‌های پژوهشی در دست اقدام گفت: در حوزه پژوهش‌های آموزشی کتابی با عنوان بسترهای تبلیغی فرهنگ جهاد و شهادت در دستور کار است که به بسترهای محیطی اجرای روایتگری می‌پردازد که سال 97 منتشر می‌شود.

معاون پژوهشی و مطالعات راهبردی مؤسسه روایت سیره شهدا یادآور شد: در حوزه اعزام کتاب معرفی سیره شهدا بین‌الملل به عنوان کتب سیره‌شناسی در دستور کار است که به سیره شهدای بین‌الملل، معرفی و مهارت‌های روایتگری برای کارگروه شهدای بین‌الملل می‌پردازد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciu3aw.t1az52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما