کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو شوراي اسلامي شهر قم:

رینگ نخست ترافیک قم سردرگم است

خبرگزاری فارس , 16 مرداد 1396 ساعت 14:43

قم نیوز: عضو شوراي اسلامي شهر قم گفت: در سال‌های اخیر تا حدودی به پیرامون شهر پرداخته شده و تعدادی بلوار، بزرگراه و پل در اطراف شهر احداث شده ولی مرکز شهر همچنان در غفلت و فراموشی است یعنی رینگ اول ترافیکی شهر همچنان سردرگم است.



به گزارش قم نیوز، محسن عابدینی‌پور امروز با اشاره به معضل ترافیک در سطح شهر اظهار کرد: رشد و توسعه خودروها در سطح معابر و شهرها به مراتب بیشتر از گسترش و توسعه راه‌ها و مسیرهایی است که در واقع باید این خودروها تردد داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مدیریت شهری پروژه‌های کوتاه مدت را با جدیت پیگیری کند به نتیجه می‌رسد. احداث تونل غدیر از سال 88 آغاز شده و تاکنون نزدیک هشت سال از زمان آغاز این پروژه می‌گذرد ولی هنوز این پروژه کامل نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به دیگر مشکلات و معضلات شهری گفت: در سال‌های اخیر تا حدودی به پیرامون شهر پرداخته شده و تعدادی بلوار، بزرگراه و پل در اطراف شهر احداث شده ولی مرکز شهر همچنان در غفلت و فراموشی است یعنی رینگ اول ترافیکی شهر همچنان سردرگم است.

 وی تصریح کرد: عزم جدی برای تکمیل پروژه‌ها باید وجود داشته باشد و بر اساس برنامه زمان‌بندی پروژه‌ها پیش برود این امر سبب کاهش مشکلات و ارائه تسهیلات به موقع می‌شود و باید در نظر داشت شهروندان از تکمیل نشدن پروژه‌ها رنج می‌برند.

عابدینی‌پور عنوان کرد: بهترین راهکار این است که مجموعه مدیریت شهری در قالب شورا و شهرداری تصمیم جدی بگیرند  و از سایر منابع استفاده کنند و بر مشارکت بخش خصوصی تأکید داشته باشند.

وی یادآور شد: هر طرح کوتاه مدتی که شروع می‌‌شود نباید به فراموشی سپرده شود تا به میان مدت و بلند مدت تبدیل نشود.

انتهای پیام/137


کد مطلب: 51949

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/51949/رینگ-نخست-ترافیک-قم-سردرگم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir