دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : 51949
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شوراي اسلامي شهر قم:

رینگ نخست ترافیک قم سردرگم است

قم نيوز : قم نیوز: عضو شوراي اسلامي شهر قم گفت: در سال‌های اخیر تا حدودی به پیرامون شهر پرداخته شده و تعدادی بلوار، بزرگراه و پل در اطراف شهر احداث شده ولی مرکز شهر همچنان در غفلت و فراموشی است یعنی رینگ اول ترافیکی شهر همچنان سردرگم است.
رینگ نخست ترافیک قم سردرگم است
رینگ نخست ترافیک قم سردرگم است

به گزارش قم نیوز، محسن عابدینی‌پور امروز با اشاره به معضل ترافیک در سطح شهر اظهار کرد: رشد و توسعه خودروها در سطح معابر و شهرها به مراتب بیشتر از گسترش و توسعه راه‌ها و مسیرهایی است که در واقع باید این خودروها تردد داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مدیریت شهری پروژه‌های کوتاه مدت را با جدیت پیگیری کند به نتیجه می‌رسد. احداث تونل غدیر از سال 88 آغاز شده و تاکنون نزدیک هشت سال از زمان آغاز این پروژه می‌گذرد ولی هنوز این پروژه کامل نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به دیگر مشکلات و معضلات شهری گفت: در سال‌های اخیر تا حدودی به پیرامون شهر پرداخته شده و تعدادی بلوار، بزرگراه و پل در اطراف شهر احداث شده ولی مرکز شهر همچنان در غفلت و فراموشی است یعنی رینگ اول ترافیکی شهر همچنان سردرگم است.

 وی تصریح کرد: عزم جدی برای تکمیل پروژه‌ها باید وجود داشته باشد و بر اساس برنامه زمان‌بندی پروژه‌ها پیش برود این امر سبب کاهش مشکلات و ارائه تسهیلات به موقع می‌شود و باید در نظر داشت شهروندان از تکمیل نشدن پروژه‌ها رنج می‌برند.

عابدینی‌پور عنوان کرد: بهترین راهکار این است که مجموعه مدیریت شهری در قالب شورا و شهرداری تصمیم جدی بگیرند  و از سایر منابع استفاده کنند و بر مشارکت بخش خصوصی تأکید داشته باشند.

وی یادآور شد: هر طرح کوتاه مدتی که شروع می‌‌شود نباید به فراموشی سپرده شود تا به میان مدت و بلند مدت تبدیل نشود.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdchwwnm.23nzkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما