سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 51985
منبع : خبرگزاری فارس
هفته دوم دور برگشت ليگ كشتي نوجوانان ايران

فرنگي‌كاران قم از سد تهران گذشتند / آزادكاران و پهلوانان كوچك روي نوار ناكامي

قم نيوز : قم نیوز: دومين مسابقه از دور برگشت پيكارهاي ليگ كشتي نوجوانان كشور براي تيم شهداي مدافع حرم قم با يك برد و دو باخت برابر تيم تهران به پايان رسيد.
فرنگي‌كاران قم از سد تهران گذشتند / آزادكاران و پهلوانان كوچك روي نوار ناكامي
به گزارش قم نیوز، هفته پنجم از پیکارهای فصل 1396 لیگ منطقه‌ای کشتی‌ رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که کشتی‌گیران نوجوان تیم شهدای مدافع حرم قم بعد از سه باخت هفته چهارم برابر تیم هیأت‌ مرکزی، با انگیزه جبران امتیازات از دست رفته به مصاف تهران رفتند.

این در حالی است که مسابقات لیگ کشتی منطقه‌ای رده سنی نوجوانان کشور با حضور استعدادها و نخبه‌های این رشته ورزشی در سه رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی جریان دارد و کشتی‌گیران قم در مرحله مقدماتی با تیم‌های تهران، مرکزی و همدان به رقابت می‌پردازند.

در یکی از مناطق این رقابت‌ها، تیم کشتی شهدای مدافع حرم قم تا کنون از پنج مسابقه خود عملکرد متوسطی در کشتی فرنگی داشته ولی در کشتی فرنگی برابر حریفان خود نتایج ضعیفی کسب کرده، به طوری که در کشتی آزاد به تمام حریفان باخته و در کشتی پهلوانی نیز تنها یک برد در کارنامه دارد.

کشتی‌گیران تیم شهدای مدافع حرم قم در رقابت‌های مرحله مقدماتی لیگ منطقه‌ای کشتی باشگاه‌های کشور و در جدال با تیم‌های هیأت‌ کشتی مرکزی، همدان و تهران تا کنون در سه دیدار خارج از خانه و دو مسابقه خانگی به میدان رفته‌اند و مسابقه این هفته نماینده قم برابر تهران با یک برد و دو باخت همراه بود.

کشتی‌گیران تیم شهدای مدافع حرم قم بعد از انجام چهار مسابقه نزدیک و سخت با تیم مرکزی در قم و با تیم‌های همدان، تهران و مرکزی در خارج از خانه، در هفته چهارم میزبان تهران بود و در کشتی فرنگی حریف خود را شکست داد اما در کشتی آزاد و پهلوانی به این تیم باخت.

در جدال تیم شهدای مدافع حرم قم و هیأت‌ کشتی تهران، فرنگی‌کاران قم بر خلاف مسابقه هفته قبل بهتر ظاهر شدند و در جدال با رقبای تهرانی خود با نتیجه نزدیک 6 بر 4 به برتری رسیدند تا در پنج هفته سپری شده از رقابت‌های لیگ منطقه‌ای، سه پیروزی و دو باخت کسب کنند.

کشتی‌گیران آزادکار تیم شهدای مدافع حرم قم در جدال با تیم هیأت‌ کشتی تهران همچون رقابت‌های چهار هفته قبل ضعیف بدند 10 بر صفر باختند، ضمن اینکه نتیجه نهایی رقابت کشتی‌گیران تیم پهلوانی قم با تیم تهران نیز دو بر صفر به نفع تهرانی‌ها تمام شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchmwnm.23nz6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما