چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 52064
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته دوم فوتبال ايران صورت مي‌گيرد:

پذيرايي صباي قم از نفت مسجد سليمان

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال صباي قم در دومين هفته رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان از تيم نفت مسجد سليمان پذيرايي مي‌كند.
پذيرايي صباي قم از نفت مسجد سليمان
پذيرايي صباي قم از نفت مسجد سليمان

به گزارش قم نیوز، یک هفته بعد از پایان دیدارهای هفته نخست از فصل جدید رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، استارت بازی‌های هفته دوم زده می‌شود و 18 تیم حاضر در لیگ امسال در 9 مسابقه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تمام دیدارهای هفته دوم از نیم‌فصل نخست بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان روز دوشنبه 23 مرداد ماه برگزار می‌شود و در یکی از حساس‌ترین آنها، تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه یادگار امام و از ساعت 18 میزبان و پذیرای تیم نفت مسجد سلیمان است.

صبای قم در حالی گام به این دیدار می‌گذارد که در نخستین مسابقه خود از فصل جدید لیگ دسته اول به میهمانی تیم آلومینیوم اراک رفته بود و در پایان دیداری که در آن تنها 14 بازیکن را در اختیار داشت و تمرین خاصی هم انجام نداده بود، با تساوی بدون گل حریف را متوقف کرد.

نماینده فوتبال قم برای بازی دوم با نفت مسجد سلیمان مطمئنا شرایط بهتری خواهد داشت زیرا هم فرصت تمرین بیشتری دارد و هم اینکه بازیکنان اصلی و کلیدی این تیم در میدان مسابقه حضور خواهند داشت و حتی می‌توان از صبا انتظار کسب نخستین برد این فصل را داشت.

اما حریف هفته دوم تیم فوتبال صبای قم یعنی شاگردان محمود فکری در تیم نفت مسجد سلیمان گام نخست را محکم‌تر از صبای قم برداشته‌اند، آنها در دیداری خانگی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی موفق به زدن سه گل به نماینده فوتبال تبریز یعنی ماشین‌سازی شده‌اند.

آخرین رویارویی صبای قم و نفت مسجد سلیمان به مسابقه آنها از دیدارهای رفت و برگشت چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل 94 – 1393 باز می‌گردد که در قم صبا با دو گل حریف را شکست داد و بازی برگشت با یک گل به سود نفتی‌ها به پایان رسید.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcgtz9n.ak9x34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما