پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : 5219
رییس مركز اسلام شناسی جمهوری تاجیكستان گفت:

شهر قم نه تنها بركت ایران بلكه بركتی برای جهان اسلام

قم نيوز : قم نیوز: رییس مركز اسلام شناسی جمهوری تاجیكستان گفت: شهر قم نه تنها بركت ایران بلكه بركتی برای جهان اسلام است.
شهر قم نه تنها بركت ایران بلكه بركتی برای جهان اسلام
به گزارش قم نیوز، دكتر مرادالله دولت اف روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مركز نور افزود: آنچه من از ایران و در طول اقامتم در شهر مقدس قم دیده ام هرگز قابل درك نبوده و زبان از توصیف آن ناتوان است.

وی كه به مدت یك هفته برای آشنایی با مراكز و موسسات اسلامی و حوزه های علمیه همچنین دیدار با مراجع معظم تقلید در قم به سر می برد، تصریح كرد: شهر قم نه تنها بركت ایران بلكه بركتی برای جهان اسلام است.

دولت اف ادامه داد: فعالیت های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی كه در این شهر انجام می شود بدون شك توانایی مقابله و پاسخگویی همه دورویی ها و شبهات دشمنان اسلام را دارد.

وی با بیان اینكه مركز اسلام شناسی جمهوری تاجیكستان سابقه فعالیت بیش از دو سال را در پرونده كاری خود دارد، اظهارداشت: ما در این مركز به دنبال اسلام وارداتی غرب و اسلام تحریف شده برخی كشورهای اسلامی نیستم و علت حضورمان در ایران رسیدن به منابع اصیل اسلامی و مطابق با سخنان ناب حضرت رسول (ص) است.

دولت اف گفت: مركز اسلام شناسی جمهوری تاجیكستان به دستور رییس جمهوری و از جمله مراكز وابسته به ریاست جمهوری تاجیكستان است كه با هدف پرورش و تربیت جوانان علاقه مند و اسلام پژوه تاسیس شده است.

درجریان این دیدار همچنین، تفاهم نامه همكاری تولید نرم افزارهای اسلامی برای مسلمانان تاجیكی میان دو طرف منعقد شد.

رییس مركز اسلام شناسی جمهوری تاجیكستان در جریان سفر به قم از مراكز علمی، پژوهشی، تحقیقاتی حوزوی و دانشگاهی این شهر بازدید می كند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.zawct1ar3bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما