شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : 52191
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش ‌بینی ‌‌هواشناسی قم خبر داد

افزایش نسبی دمای قم طی روزهای آتی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی روند تغییرات دمایی در نیمه شمالی کشور از جمله استان قم روند افزایشی است.
افزایش نسبی دمای قم طی روزهای آتی
افزایش نسبی دمای قم طی روزهای آتی

به گزارش قم نیوز، محمد رضا قاضی امروز با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قم طی روزهای آینده اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف تا کمی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد است، امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: امروز کمترین و بیشترین دمای استان قم به ترتیب 20 درجه و 38 درجه است، اما فردا حداکثر و حداقل دما در استان به 19 درجه و 40 درجه خواهد رسید.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: فردا آب و هوای استان صاف تا کمی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد است، فردا جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 25 تا 40 کیلومتر بر ساعت است.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: در روز دوشنبه بیشترین و کمترین دما در استان به ترتیب 20 درجه و 41 درجه است، طی روزهای آتی روند تغییرات دمایی در نیمه شمالی کشور از جمله استان قم روند افزایشی دارد.

وی ادامه داد: در روز دوشنبه آب و هوای استان قم صاف گاهی همراه با وزش باد است، در آن روز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقطه استان به ترتیب منطقه دستجرد با 20 درجه و منطقه جمکران با 38 درجه بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 20 درجه و 37 درجه بود.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdchzznm.23niwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما