شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب : 52205
منبع : خبرگزاری فارس
هفته هشتم ليگ برتر فوتسال

آتليه‌طهران قم از مقاومت البرز پذيرايي مي‌كند

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتسال آتليه‌طهران قم در هشتمين هفته رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور از تيم مقاومت البرز پذيرايي مي‌كند.
آتليه‌طهران قم از مقاومت البرز پذيرايي مي‌كند
آتليه‌طهران قم از مقاومت البرز پذيرايي مي‌كند
به گزارش قم نیوز، تیم‌های آتلیه‌طهران و مقاومت البرز در هفته هشتم از نیم‌فصل نخست بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر بیست و هفتمین روز مرداد ماه در حالی برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که 6 امتیاز اختلاف آنها در جدول است.

تمام دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتسال روز جمعه 27 مرداد ماه برگزار می‌شود و در یکی از هفت دیدار همزمان، تیم‌های آتلیه‌طهران و مقاومت البرز در جدالی حساس در حضور قمی‌های علاقمند به این رشته در سالن دو هزار نفر شهید حیدریان قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی از ساعت 18 در حالی برگزار می‌شود که آتلیه‌طهران با کسب 11 امتیاز از 6 بازی در مکان ششم جدول است و مقاومت البرز با پنج امتیاز از هفت مسابقه قبلی در رتبه یازدهم لیگ جای گرفته است و دو تیم برای صعود در جدول، مصافی حساس برابر هم خواهند داشت.

در بین 14 تیم حاضر در لیگ نوزدهم، هم اکنون تیم آتلیه‌طهران قم با یک بازی معوقه، سه برد، دو تساوی، یک باخت، 19 گل زده، 18 گل خورده و 11 امتیاز دارد، در شرایطی که تیم مقاومت البرز از هفت بازی قبل یک برد، دو تساوی و چهار باخت کسب کرده و پنج امتیازی است.

البرزی‌ها در دیدارهای رفت و برگشت فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران در سالن شهید حیدریان قم و همچنین در سالن انقلاب کرج به نماینده فوتسال قم باخته‌اند و برای اینکه از انتهای جدول رده‌بندی جدا شوند با تمام انگیزه در مقابل آتلیه‌طهران قم قرار می‌گیرند.

این در حالی است که شاگردان سیدوحید غیاثی در تیم آتلیه‌طهران قم نیز بعد از برد ارزشمند پنج بر سه برابر تیم هیأت‌‌‌‌ قم در شهرآورد فوتسالی هفته هفتم لیگ برتر اکنون موقعیت بسیار خوبی برای تداوم پیشرفت خود در رده‌بندی لیگ برتر دارند و قطعا قدر امتیازات این دیدار خانگی را خواهند دانست.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcdkx0k.yt0xz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما