دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 52289
منبع : خبرگزاری فارس

طرح تربیت مشاور در جامعه‌الزهرا(س) اجرا می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: طرح تربیت مشاور برای فارغ‌التحصیلان سطح سه رشته تعلیم و تربیت اسلامی در سه بخش مشاوره ازدواج، خانواده و کودک در جامعه‌الزهرا(س) اجرا می‌شود.
طرح تربیت مشاور در جامعه‌الزهرا(س) اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اصغر اخوی با اشاره به برگزاری طرح تربیت مشاور در جامعه‌الزهرا(س)، اظهار کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت راهنمایی و مشاوره در مراکز حوزوی به‌ویژه جامعه‌الزهرا(س)، طرح تربیت مشاور بین خواهران فارغ‌التحصیل رشته تعلیم و تربیت اسلامی این مؤسسه علمی ـ آموزشی برگزار می‌شود.

مدیر مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا(س) خاطرنشان کرد: خواهرانی که از لحاظ علمی، اخلاقی و شخصیتی توانایی و علاقه به امر مشاوره داشته باشند، در این طرح شناسایی می‌شوند و بعد از گذراندن دوره‌های لازم در مجموعه جامعه‌الزهرا(س) و سایر مراکز حوزوی به عنوان مشاور مشغول به کار خواهند شد.

وی هدف از این طرح را تربیت مشاور از میان طلاب متخصص و ماهر عنوان کرد و افزود: طرح تربیت مشاور با رویکردهای علمی، بومی و اسلامی به‌منظور راهنمایی و مشاوره برنامه‌ریزی‌شده است تا کارآموزان پس از اتمام دوره بتوانند در راستای ایجاد، ارتقا، استحکام و سلامت خانواده در سه بخش مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده و مشاوره کودک مشغول به فعالیت شوند.

استاد حوزه و دانشگاه در توضیح سطوح تربیت مشاور، بیان کرد: طرح تربیت مشاور در دو سطح عمومی و تخصصی برگزار می‌شود که در سطح عمومی، 15 واحد درسی به‌طور مشترک برای هر سه گروه مشاوره ازدواج، خانواده و کودک در نظر گرفته ‌شده و در سطح تخصصی 20 واحد نظری و عملی طی حدود سه ترم برای هر رشته اجرا خواهد شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcf10dt.w6d0cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما