شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 5243
رقابت‌های هفته نخست برگزار شد؛

پیروزی مدعیان قهرمانی فوتسال بانوان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدعیان قهرمانی در هفته نخست مسابقات فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم جام فجر حریفان خود را شکست دادند.
پیروزی مدعیان قهرمانی فوتسال بانوان قم
به گزارش قم نیوز، امسال ۱۰ تیم در رقابت‌های لیگ‌های فوتسال بانوان باشگاه‌های قم حضور دارند، تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی در مسابقات فوتسال بانوان در نخستین هفته این رقابت‌ها نتایج جالب توجهی رقم زدند.

با برنامه ریزی هیئت فوتبال استان قم، مسابقات فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم و با شرکت شش تیم در دسته اول و چهار تیم در دسته دوم در حال برگزاری است و مدعیان برای رسیدن به مسابقات کشوری و همچنین صعود به دسته اول رقابت نزدیکی با یکدیگر برای کسب عناوین برتر دارند.

نتایج هفته نخست فوتسال بانوان جام فجر جالب توجه بود و در لیگ دسته اول این دوره و در نخستین مسابقه، تیم فوتسال بانوان دلفین "الف" گام نخست برای کسب عنوان قهرمانی را محکم برداشت و در دیداری حساس توانست حریف خود تیم هما را با حساب پر گل پنج بر دو شکست بدهد.

دومین مسابقه از دیدارهای لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم را دو تیم پیام و صنایع چوبی امید برگزار کردند که در پایان این بانوان فوتسالیست تیم پیام بودند که با نتیجه جالب پنج بر دو از سد تیم صنایع چوبی امید گذشتند.

در دیگر بازی انجام شده در لیگ دسته اول فوتسال بانوان قهرمانی باشگاه‌های استان قم نیز دیدار تیم‌های ناحیه چهار آموزش و پرورش قم و بیمه نوین مسابقه‌ای پر گل از آب در آمد که طی آن فوتسالیست‌های تیم ناحیه چهار موفق شدند حریف خود را با پنج گل شکست دهند.

این در حالی است که در لیگ دسته دوم نیز یک مسابقه برگزار شد و طی آن تیم فوتسال بانوان دکتر حسابی قم در دیداری نزدیک و کاملا حساس و فشرده، موفق شد میهمان خود تیم فوتسال بانوان روستای حاجی آباد را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد.

امسال مسابقات لیگ‌های فوتسال باشگاه‌های بانوان در استان قم توسط مسوولان برگزاری آن، به دو دسته اول و دوم تقسیم بندی شده است که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در هیئت، شش تیم در قالب مسابقات دسته اول با یکدیگر رقابت می‌کنند.

همچنین بر اساس برنامه ریزی هیئت فوتبال استان قم چهار تیم دیگر حاضر در لیگ امسال، رقابت‌های خود را به شکل دوره‌ای در لیگ دسته دوم برگزار می‌کنند و تیم‌های برتر آن به مسابقات لیگ دسته اول فوتسال بانوان صعود می‌کنند.

تمام دیدارهای فوتسال بانوان باشگاه‌های استان در نوبت صبح روزهای برنامه ریزی شده در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و تماشای آن برای عموم بانوان فوتسال و ورزش دوست رایگان است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.jdtiw6d0mgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما