پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 52719
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای شهر قم:

پهنه‌های رهاشده شهر احیا و ساماندهی شود

قم نيوز : قم نیوز: عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه مناطقی چون میدان مطهری و کوه دو برادران و... به دلیل چند مسوولیتی‌ها رها مانده است گفت: اگر هماهنگی با ارگان‌های مختلف افزایش یابد شاهد رشد ویژه سطح خدمات در شهر قم خواهیم بود و احیای این فضاها تحولی را در شهر قم ایجاد می‌کند.
پهنه‌های رهاشده شهر احیا و ساماندهی شود
پهنه‌های رهاشده شهر احیا و ساماندهی شود

به گزارش قم نیوز، روح‌الله امراللهی ظهر امروز در دومین جلسه رسمی و علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم که به ریاست عبدالله جلالی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد و اعضای دوره پنجم شورا در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به مشکلات زیرساختی و ضرورت توجه به پهنه‌های رهاشده در شهر قم اظهار کرد: پهنه‌های مختلفی در شهر قم رها شده که از آن جمله مدیریت املاک و منابع در بخش‌های مختلف شهر است که می‌توان استفاده‌های ویژه از آن داشت.

وی با تاکید بر اینکه مناطقی چون میدان مطهری و کوه دو برادران و... به دلیل چند مسوولیتی‌ها رها مانده است خاطرنشان کرد: اگر هماهنگی با ارگان‌های مختلف افزایش یابد شاهد رشد ویژه سطح خدمات در شهر قم خواهیم بود و احیای این فضاها تحولی را در شهر قم ایجاد می‌کند.

عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه قریب به 20 سال است که پهنه میدان مطهری رها مانده است افزود: اگر بتوان با ارگان‌هایی که متولی مشترک این گونه پهنه‌ها هستند همکاری و هماهنگی کرده و مشکل این پهنه‌ها را حل کنیم طی سال‌های آینده شاهد تغییر ویژه‌ای در شهر خواهیم بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdn50k.yt0xf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما