يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : 5278
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور:

رای مردم رای به ادامه ایستادگی در برابر استکبار است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور رای مردم در روز ۱۲ اسفندماه را رای به ارزش‌های انقلابی و رای به ادامه ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و اسرائیل دانست
رای مردم رای به ادامه ایستادگی در برابر استکبار است
به گزارش قم نیوز،  حجت‌الاسلام  محمودرضا جمشیدی حضور مردم در پای صندوق‌های رای را حاوی این پیام برای استکبار جهانی برشمرد که هر چه فشارها و تحریم‌ها علیه ملت ایران بیشتر می‌شود، مردم به حضور یکپارچه در صحنه حمایت از نظام بیشتر تشویق می‌شوند.

وی نظام اسلامی را دارای دو رکن اساسی شامل مردم و اسلام دانست و افزود: این دو رکن موجب می‌شود همگان نظام اسلامی را به عنوان یک الگوی حکومتی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی بدانند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران نتیجه‌گیری کرد تقویت هر یک از این دو رکن موجب افزایش اقتدار نظام اسلامی در جهان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جنبه مردمی نظام از ابتدا در پیروزی انقلاب و پس از آن در شکل‌گیری آن نقش پررنگی داشته است، خاطرنشان کرد: جنبه مردمی نظام سبب شد که مردم پای این نظام بایستند و تسلیم زیاده‌خواهی استکبار نشوند.

حجت‌الاسلام جمشیدی با اشاره به فرصت‌طلبی‌های دشمن برای ضربه زدن به کشور یادآور شد: مردم ما به خوبی نسبت به این موضوع واقف هستند، از این‌رو با اقتدار وارد میدان شدند تا این فرصت را به مستکبران ندهند.

وی انتخابات را صحنه رقابت برای حضور در عرصه خدمت دانست و گفت: تشخیص اصلح بودن افراد در این زمینه به عهده مردم است و اگر بخواهیم به این موضوع یک نگاه اسلامی داشته باشیم باید بگوییم از کسانی که رأی نیاورده‌اند، یک سلب مسوولیت شرعی شده است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه عرصه خدمت به مردم و نظام اسلامی محدود به مجلس نیست و ساحت‌های مختلفی دارد گفت: افراد در هر یک از این ساحت‌ها که مشغول به خدمت شوند، می‌توانند اثرگذار باشند.

وی اضافه کرد: پیروز نشدن در انتخابات نباید به معنای کم شدن از ارزش‌های نامزدها تلقی شود.

جمشیدی در قسمت دیگری از سخنان خود مشارکت پرشور مردم قم در انتخابات را نشانه بصیرت آن ها دانست و ادامه داد: مردم قم به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری اهل بصیرت هستند، یعنی شرایط و اقتضائات را خوب درک می‌کنند و بر اساس آن عمل می‌کنند.

وی پیوند مردم استان قم با انقلاب را یک پیوند دیرینه و ناگسستنی برشمرد و اضافه کرد: این پیوند یک پیوند ناگسستنی است که از ابتدای نهضت آغاز شده و تاکنون ادامه داشته است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه مردم قم در زمان حضرت امام خمینی با وی پیوند عمیقی داشته و بر اساس دستورات آن مرد بزرگ زندگی خود را تنظیم می‌کردند، یادآور شد: از زمان آغاز زعامت مقام معظم رهبری نیز این پیوند عمیق وجود داشته است و مردم قم در موقعیت‌های مختلف وفاداری خود به ایشان را ثابت کردند.

وی علت این پیوند عمیق مردم قم با رهبر انقلاب را در پیوند عمیقی که مردم قم همواره با روحانیت داشته‌اند، ذکر کرد و افزود: مردم قم بر اساس همین پیوند، روحانیت را در انجام رسالت‌های خود کمک می‌کرده‌اند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: شرکت گسترده مردم در این انتخابات نشان داد، مردم قم این ویژگی را هنوز حفظ کرده‌اند و همواره در راه ولایت باقی خواهند ماند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.50k2yt0xja26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما