يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : 5283
با کسب 21 عنوان اول تا سوم صورت گرفت؛

درخشش رزمی کاران قمی در مسابقات اورینتال قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از درخشش ورزشکاران این هیئت در پیکارهای سبک اورینتال قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.
درخشش رزمی کاران قمی در مسابقات اورینتال قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز، محمد هادی رشیدی  از آغاز تازه فعالیت رسمی رشته اورینتال به عنوان یکی از سبک‌های زیر مجموعه این هیئت در قم خبر داد و اظهار کرد: ورزشکاران این سبک در نخستین حضور خود در عرصه رقابت‌های کشوری موفقیت‌های چشمگیری کسب کردند.

وی با اشاره به کسب عناوین مختلف در تمام رده‌های سنی مسابقات قهرمانی کشور، اظهار کرد: سبک‌ها و رشته‌های مختلفی به عنوان زیر مجموعه فدراسیون ورزش‌های رزمی و به دنبال آن در هیئت ورزش‌های رزمی استان‌های سراسر کشور فعالیت می‌کنند.

رشیدی ادامه داد: از جمله این سبک‌ها می‌توان به کیک بوکسینگ، ووینام، کوبودو و جوجیتسو اشاره کرد، ضمن اینکه جدیدا سبک رزمی دیگری به نام اورینتال جای خود را در بین ورزشکاران علاقمند به رزمی در قم به خوبی باز کرده است.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد: اخیرا رقابت‌های اورینتال قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی کشورمان اعزامی به رقابت‌های جهانی را داشت، به میزبانی اصفهان برگزار شد که طی آن تیمی کامل متشکل از رزمی کاران قمی نیز به این رقابت‌ها اعزام شد.

وی ابراز داشت: در ترکیب تیم اعزامی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در رده سنی نوجوانان، ورزشکاران اعزامی در اوزان منهای ۳۴، ۳۶، ۴۰ و ۵۴ کیلوگرم حضور داشتند، ضمن اینکه ورزشکاران رزمی کار رده سنی جوانان نیز در اوزان منهای ۵۲، ۵۷، ۶۰، ۶۴ و ۶۸ کیلوگرم به مصاف حریفان رفتند.

رشیدی بیان کرد: بر این اساس در رده سنی نوجوانان قنبری در وزن منهای ۳۶ کیلوگرم، فردوسی در وزن منهای ۴۰ کیلوگرم، رضوانی در وزن منهای ۳۴ کیلوگرم به مقام نخست و عنوان قهرمانی اوزان خود در این رقابت‌ها دست یافتند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین گودرزی در وزن منهای ۳۶ کیلوگرم، زند در وزن به اضافه ۵۲ کیلوگرم و احمدی در وزن به اضافه ۵۴ کیلوگرم با قرار گرفتن در جایگاه دوم اوزان خود موفق به کسب عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی این دوره از پیکارها شدند.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: در رده سنی جوانان نیز امینی در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم و کتابی در وزن منهای ۶۴ کیلوگرم صاحب مقام نخست و عنوان قهرمانی شدند، ضمن اینکه در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم عاصم آبادی نایب قهرمان شد و اوجاقی در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم و مهدی سلطانی در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم مقام سوم را کسب کردند.

وی به مقام آوران رده سنی بزرگسالان نیز اشاره کرد و بیان داشت: در اوزان منهای ۵۷، ۶۴ و ۷۹ کیلوگرم زند، اسماعیلی و رضایی صاحب مقام نخست شدند، در حالی که این وزن دو مقام سوم را توسط بافنده و اروری کسب کرد.

رشیدی به ورزشکاران موفق در اجرای هنرهای انفرادی نیز اشاره کرد و افزود: در این بخش علی خادم النوع، جواد نیک گفتار، داریوش محمدزاده، علی اصغر محمدی آرانی و وحید بافنده موفق به کسب مقام سوم این دوره از پیکارها شدند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.oeifuqe8tsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما