يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 52877
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم خبر داد

ثبات دمای قم طی روزهای آتی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم گفت: دمای استان طی روزهای آتی تا روز سه شنبه ثابت است و پس از آن تا پایان هفته روند افزایش آرام دما را در قم شاهد خواهیم بود.
ثبات دمای قم طی روزهای آتی
ثبات دمای قم طی روزهای آتی
به گزارش قم نیوز، محمد رضا قاضی امروز با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قم طی روزهای آینده اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف تا کمی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد شدید و غبارآلود است، امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: امروز حداقل و حداکثر دمای استان قم به 17 درجه و 37 درجه است، اما فردا کمترین و بیشترین دمای استان 17 درجه و 38 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: فردا آب و هوای استان صاف در برخی از ساعات همراه با وزش باد است، در آن روز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: دمای قم تا روز سه شنبه ثابت است و پس از آن تا پایان هفته روند افزایش آرام دما را در استان شاهد خواهیم بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در روزهای دوشنبه و سه شنبه در ساعات بعدازظهر در زاگرس مرکزی، شاهد افزایش ابر همراه با رگبار پراکنده و وزش باد خواهیم بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciyvaw.t1ary2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما