يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : 52878
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت 14 تيم صورت گرفت

صعود پرسپوليس و شهداي شهرقائم قم به ليگ دسته اول فوتبال

قم نيوز : قم نیوز: تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و شهداي شهرقائم قم بالاتر از ديگر رقباي خود به مسابقات ليگ دسته اول فوتبال در سال 1396 راه يافتند.
صعود پرسپوليس و شهداي شهرقائم قم به ليگ دسته اول فوتبال
صعود پرسپوليس و شهداي شهرقائم قم به ليگ دسته اول فوتبال

به گزارش قم نیوز، با برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیأت‌ فوتبال استان قم تعداد 14 تیم در تلاش برای کسب مجوز صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم به رقابت پرداختند، در حالی که رقابت آنها ابتدا در چهار گروه مقدماتی برگزار شد.

تیم‌های شرکت کننده در این بازی‌ها در دو گروه چهار تیمی و دو گروه سه تیمی دیدارهای مقدماتی را به شکل دوره‌ای برگزار کردند تا اینکه از هر گروه تیم‌های اول و دوم موفق به کسب مجوز صعود به مرحله حذفی شدند و پس از برگزاری پلی‌آف، چهار تیم به مرحله نهایی رسیدند.

در مرحله حذفی این دوره از مسابقات تیم شهدای شهرقائم موفق به شکست تیم مدعی پاس شد در سایر دیدارها نیز نتایج به شکلی رقم خورد که سه تیم دیگر یعنی پرسپولیس شادقلی، ستارگان و هرم‌گستران خود را به مرحله پایانی رساندند تا برای کسب مقام قهرمانی و مجوز صعود به دسته بالاتر رقابت کنند.

با برگزاری دیدارهای مرحله نهایی، تیم پرسپولیس شادقلی بالاتر از سه رقیب دیگر خود در صدر ایستاد و مستقیما به بازی‌های فصل 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های قم صعود کرد، اما تیم دوم جدول یعنی شهدای شهرقائم در پلی‌آف به مصاف تیم هفتم دسته اول رفت.

بازی پلی‌آف بین تیم‌ هفتم لیگ دسته اول سال 1395 یعنی آرمان و تیم دوم دسته دوم سال 1396 یعنی شهدای شهرقائم قم به شکل رفت و برگشت انجام شد و در بازی نخست این تیم شهدای شهرقائم بود که با نتیجه پنج بر سه حریف خود را شکست داد ولی در بازی برگشت دو بر صفر باخت.

با نتایجی که در دیدارهای رفت و برگشت مرحله پلی‌آف لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های قم رقم خورد، تیم آرمان در دسته اول ماندگار شد اما تیم شهدای شهرقائم در اعتراض به استفاده از بازیکن غیر مجاز توسط تیم آرمان، به کمیته انضباطی هیأت‌ فوتبال استان قم شکایت کرد.

کمیته انضباطی هیأت‌ فوتبال قم نیز تیم آرمان را به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز با باخت سه بر صفر مقابل تیم شهدای شهر قائم و پرداخت مبلغ پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد و بدین‌ترتیب تیم شهدای شهرقائم همراه با پرسپولیس شادقلی مجوز صعود به لیگ دسته اول فوتبال قم را کسب کردند.

این در حالی است که با رای کمیته انضباطی هیأت‌ فوتبال قم، محسن رضایی و غلامرضا محمدی بازیکنان تیم شهدای شهرقائم به دلیل کتک‌کاری و ضرب و شتم داور مسابقه به ۶ ماه محرومیت از فعالیت فوتبالی و پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

در رای کمیته انضباطی هیأت‌ فوتبال استان قم، تیم شهدای شهرقائم به دلیل دریافت بیش از پنج کارت زرد و قرمز توسط بازیکنان خود، مبلغ پنج میلیون ریال جریمه نقدی شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjooei.uqe8azsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما