کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار منطقه 6 قم خبر داد:

بهره‌برداري از 8 پروژه عمران شهری منطقه 6 در هفته دولت

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 6 شهريور 1396 ساعت 15:01

قم نیوز: شهردار منطقه 6 قم از بهره‌برداري از هشت پروژه عمران شهری در این منطقه همزمان با هفته دولت خبر داد.


به گزارش قم نيوز، سيدمحمد موسوي‌منش با اشاره به بهره‌برداري از هشت پروژه ويژه هفته دولت اظهار كرد: بهسازی بوستان امام علی(ع) در خیابان سلامت با اعتبار 4.5 میلیارد ریال و روکش آسفالت خیابان کشاورز جنوبی با اعتبار 5 ميليارد ريال از جمله اين پروژه‌ها است.

شهردار منطقه 6 قم به ويژگي‌هاي پروژه روکش آسفالت بلوار کشاورز جنوبی اشاره كرد و گفت: اين پروژه دارای لاین‌های رفت و برگشت هر يك به طول هزار و 100 متر و عرض 12 متر بود كه در نهايت سطحی به میزان 26 هزار و 400  متر مترمربع آسفالت شد.

موسوی منش زیرسازی وآسفالت خیابان ثامن‌الائمه با اعتبار 4.5 میلیارد ریال، زیرسازی وآسفالت خیابان جانبازان با اعتبار 1.3 میلیارد ریال و زیرسازی و آسفالت خیابان حقیقت با اعتبار 2 میلیارد ریال را از پروژه‌هاي ديگر ذكر كرد.

وي خاطرنشان كرد: از ديگر پروژه‌هاي انجام شده ويژه هفته دولت مي‌توان به احداث ساختمان موتوری منطقه با اعتبار 1.5 میلیارد ریال، پیاده‌رو سازی بلوار کارگر با اعتبار 1.5 میلیارد ریال و پیاده‌روسازی خیابان امامزاده ابراهیم با اعتبار 4 میلیارد ریال اشاره كرد.

شهردار منطقه 6 قم با اشاره به انجام عمليات عمراني فاز سه بوستان امام علي(ع) گفت: اين پروژه پياده‌روسازي و تکميل زمين بازي براي کودکان را شامل مي‌شد كه با تكميل آن فضايي شاد و بوستاني كامل براي شهروندان به ارمغان آورد.

موسوي‌منش عنوان كرد: اتمام جدولگذاري و آسفالت خيابان ثامن الائمه(ع) از ديگر پروژه‌ها بود كه جدول‌گذاري اين بخش به طول ۳ هزار متر به صورت نهري اجرا شده حجم خاكبرداري ۳ هزار و  ۶۰۰ متر مكعب و حجم زيرسازي ۴ هزار مترمكعب است.
 انتهای پیام / 137


کد مطلب: 52907

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52907/بهره-برداري-8-پروژه-عمران-شهری-منطقه-6-هفته-دولت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir