دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 52907
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه 6 قم خبر داد:

بهره‌برداري از 8 پروژه عمران شهری منطقه 6 در هفته دولت

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه 6 قم از بهره‌برداري از هشت پروژه عمران شهری در این منطقه همزمان با هفته دولت خبر داد.
شهردار منطقه 6 قم عمران شهری هفته دولت سيدمحمد موسوي‌منش
شهردار منطقه 6 قم عمران شهری هفته دولت سيدمحمد موسوي‌منش
به گزارش قم نيوز، سيدمحمد موسوي‌منش با اشاره به بهره‌برداري از هشت پروژه ويژه هفته دولت اظهار كرد: بهسازی بوستان امام علی(ع) در خیابان سلامت با اعتبار 4.5 میلیارد ریال و روکش آسفالت خیابان کشاورز جنوبی با اعتبار 5 ميليارد ريال از جمله اين پروژه‌ها است.

شهردار منطقه 6 قم به ويژگي‌هاي پروژه روکش آسفالت بلوار کشاورز جنوبی اشاره كرد و گفت: اين پروژه دارای لاین‌های رفت و برگشت هر يك به طول هزار و 100 متر و عرض 12 متر بود كه در نهايت سطحی به میزان 26 هزار و 400  متر مترمربع آسفالت شد.

موسوی منش زیرسازی وآسفالت خیابان ثامن‌الائمه با اعتبار 4.5 میلیارد ریال، زیرسازی وآسفالت خیابان جانبازان با اعتبار 1.3 میلیارد ریال و زیرسازی و آسفالت خیابان حقیقت با اعتبار 2 میلیارد ریال را از پروژه‌هاي ديگر ذكر كرد.

وي خاطرنشان كرد: از ديگر پروژه‌هاي انجام شده ويژه هفته دولت مي‌توان به احداث ساختمان موتوری منطقه با اعتبار 1.5 میلیارد ریال، پیاده‌رو سازی بلوار کارگر با اعتبار 1.5 میلیارد ریال و پیاده‌روسازی خیابان امامزاده ابراهیم با اعتبار 4 میلیارد ریال اشاره كرد.

شهردار منطقه 6 قم با اشاره به انجام عمليات عمراني فاز سه بوستان امام علي(ع) گفت: اين پروژه پياده‌روسازي و تکميل زمين بازي براي کودکان را شامل مي‌شد كه با تكميل آن فضايي شاد و بوستاني كامل براي شهروندان به ارمغان آورد.

موسوي‌منش عنوان كرد: اتمام جدولگذاري و آسفالت خيابان ثامن الائمه(ع) از ديگر پروژه‌ها بود كه جدول‌گذاري اين بخش به طول ۳ هزار متر به صورت نهري اجرا شده حجم خاكبرداري ۳ هزار و  ۶۰۰ متر مكعب و حجم زيرسازي ۴ هزار مترمكعب است.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccmoqp.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما