پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : 52733
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه 6 قم خبر داد:

اجرای عملیات روکش آسفالت معابر و شوارع منطقه 6

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه 6 قم گفت: روکش آسفالت بلوار کشاورز جنوبي در حال انجام است با اتمام عمليات روکش آسفالت در واقع سطحي به ميزان 26 هزار و 400 متر مترمربع آسفالت مي‌شود.
اجرای عملیات روکش آسفالت معابر و شوارع منطقه 6
اجرای عملیات روکش آسفالت معابر و شوارع منطقه 6
به گزارش قم نيوز، سيدمحمد موسوي‌منش با اشاره به اهميت تجديد و ترميم آسفالت معابر و خيابان‌ها، اظهار كرد: حجم فراوان خودروهاي در حال تردد در خيابان‌ها و معابر شهر قم زمينه‌ساز کاهش عمر مفيد آسفالت خيابان‌هاي شهر شده است.

شهردار منطقه 6 قم خاطرنشان كرد: اجراي آسفالت، روکش جديد، مرمت و برطرف كردن دست‌اندازهاي آن در سال جاري از مهمترين اقداماتي است که شهرداري درصدد تحقق آن است.

موسوی‌منش ترميم و روکش آسفالت بلوار کشاورز جنوبي را از جمله اقدامات ذكر كرد و افزود: اين خيابان داراي لاين‌هاي رفت و برگشت است هر باند به طول هزار و 100 متر و عرض 12 متر است.

وي با بيان اينكه تناژ آسفالت مصرفي 4 هزار و 500 تن خواهد بود، گفت: اكنون روکش آسفالت بلوار کشاورز جنوبي در حال انجام است که با اتمام عمليات روکش آسفالت در واقع سطحي به ميزان 26 هزار و 400  متر مترمربع آسفالت مي‌شود.

شهردار منطقه 6 قم يادآور شد: اعتبار پروژه 5 ميليارد ريال است پيش از شروع عمليات آسفالت، 12هزار مترمربع تراش آسفالت با دستگاه ويرتکن صورت گرفته است.

موسوي‌منش با بيان اينكه این منطقه مطابق سال‌هاي گذشته نهضت آسفالت را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: طرح نهضت ساماندهي آسفالت و لکه‌گيري معابر در منطقه با هدف کيفيت بخشيدن به سطح معابر و همچنين افزايش خدمات‌رساني انجام شده است که طبق آن نقاط شناسايي شده آسفالت خواهد شد.

وی خاطرنشان كرد: برجسته‌ترين ويژگي سطح خيابان که چهره آن را وزين، زيبا و امن مي‌کند کارديوگراف آسفالت مناسب و يکدست آن است که بايد طبق اصول مهندسي و با بهترين مصالح ساخته شده باشد.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjtaei.uqe8tzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما