چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 53001
منبع : خبرگزاری فارس
برای فصل 97 – 1396 ليگ آزادگان

مهاجم سابق ملوان و ماشین‌سازی به صبای قم پیوست

قم نيوز : قم نیوز: تیم صبای قم برای بازی‌های فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور بازیکن سابق تیم‌های ملوان بندر انزلی و ماشین‌سازی تبریز را به خدمت گرفت.
مهاجم سابق ملوان و ماشین‌سازی به صبای قم پیوست
به گزارش قم نیوز، صبای قم که از هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران با هدایت و سرمربیگری سرمربی سابق تیم ملی فوتبال امید ایران به میدان می‌رود، برای حضور موفق در بازی‌های آتی یک خرید دیگر انجام داد.

در واقع بعد از سپری شدن سه هفته از بازی‌های نیم‌فصل نخست لیگ آزادگان که با ثبت سه باخت غیر منتظره در کارنامه تیم صبای قم همراه بود، به دنبال تغییر و تحولاتی که در نهایت صبا را به یک حامی مالی جدید رساند، کادر فنی جدید صبا با تمام توان به دنبال تقویت این تیم هستند.

به همین منظور صبایی‌ها از چند روز گذشته بازیکنان مطرح و اسمی چند تیم مختلف را به خدمت گرفته‌اند و جدید‌ترین خرید این تیم رضا اعتمادی است که سابقه بازی در چند تیم دسته اولی فوتبال ایران نظیر ماشین‌سازی تبریز، ملوان بندر انزلی و آلومینیوم اراک را دارد.

رضا اعتمادی مهاجم جوان سابق تیم ماشین سازی تبریز است دو سال قبل با این تیم به مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران نیز راه یافت اما در فصل قبل رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور برای تیم فوتبال ملوان بندر انزلی به میدان رفت و البته سابقه بازی در تیم‌های چوکای تالش و آلومینیوم سازی اراک را نیز دارد.

این بازیکن در حالی به جمع شاگردان هومن افاضلی در صبای قم پیوست که پیش از این جهانگیر عسگری بازیکن اسبق پیکان تهران، مهدی جعفرپور بازیکن مطرح سال‌های قبل پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان، علی امیری و مهران فرضیات نیز به صبای قم ملحق شده بودند.

تیم فوتبال صبای قم با خریدهای جدید خود باید طبق برنامه سازمان لیگ، روز شنبه یازدهم شهریور ماه در دیداری حساس از هفته چهارم نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف تیم مدعی ملوان بندر انزلی برود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcizuaw.t1apu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما