دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : 5304
هم‌زمان با روز درختکاری؛

باد و طوفان شدید در قم اوضاع شهر را بحرانی کرد

مدارس نوبت عصر قم احتمالا تعطیل می‌شوند
قم نيوز : قم نیوز: وزرش باد شدید به همراه گرد و غبار که در برخی ساعات به طوفان تبدیل شده است، مشکلات شدیدی برای مردم قم ایجا کرده است.
باد و طوفان شدید در قم اوضاع شهر را بحرانی کرد
به گزارش قم نیوز، باد و طوفان شدید در سطح شهر قم در حال وزیدن است و با توجه به کویری بودن و عدم وجود پوشش گیاهی مناسب گرد و غبار شدید نیز با آن همراه شده است که باعث ایجاد مشکل شدید برای عابران و مردم شده است.

تردد وسایل نقلیه نیز با مشکل روبرو شده است و این مشکل به حدی است که هر آن امکان تصادف کردن برای موتورسواران و دوچرخه سواران وجود دارد.

همچنین از آنجا که بسیاری از مردم به استقبال عید نوروز رفته‌اند، گرد و غبار شدید ایشان را مجبور خواهد کرد تا دوباره نسبت به انجام این امر اقدام کنند که خود مشکل بزرگی برای مردم است. کنده شدن آنتن‌ها و شکستن شیشه به همراه واژگون شدن بندها نیز از جمله مشکلات به وجود آمده است.

به نظر می‌رسد با توجه به اوضاع بحرانی قم، ستاد بحران باید تشکیل جلسه داده و نسبت به تعطیلی دبستان‌های نوبت عصر در صورت ادامه وزش باد اقدام کنند. در عین حال سازمان منابع طبیعی باید نسبت به ضعف پوشش گیاهی شهر پاسخگو باشد چرا که در صورت وجود یک پوشش گیاهی خوب که سال‌هاست ایجاد آن جزو وظایف این سازمان است، مشکلات باد شدید بسیار کمتر از وضع فعلی بود.

انتهای پیام /101/
https://qomnews.ir/vdcd.z0k2yt0soa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما