جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب : 53119
منبع : خبرگزاری فارس
در رقابت‌های سبک شیتوریو شیتوکای رقم خورد

درخشش کاراته‌کاهای قم با کسب 15 مدال قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: کاراته‌کاهای استان قم با درخشش در اوزان و رده‌های سنی مختلف موفق به کسب 15 مدال مسابقات سبک شیتوریو شیتوکای کشور شدند.
درخشش کاراته‌کاهای قم با کسب 15 مدال قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز، بیست و هفتمین دوره مسابقات کاراته سبک شیتوریو شیتوکای قهرمانی کشور با حضور چهره‌های شاخص و مستعد کاراته قم به میزبانی شهر علی‌آباد کتول استان گلستان برگزار شد و قمی‌ها در مجموع 15 مدال کسب کردند.

در این رقابت‌ها که به مناسبت گرامیداشت استاد فقید شیهان اکبر اکرامی و با حضور کاراته‌کاهایی از 20 استان برگزار شد، کاراته‌کاهای قم به مربیگری برادران سلطانی به هفت مدال طلا، دو نشان نقره و ۶ مدال برنز دست یافتند و در جایگاه سوم تیمی قرار گرفتند.

در حالی که تیم هیات کاراته استان گلستان با کسب ۱۹ طلا، ۲۲ نقره و ۴۰ برنز قهرمان شد و تیم هیات کاراته البرز با کسب هشت طلا، هفت نقره و 6 برنز در جایگاه دوم ایستاد، کاراته‌کاهای قمی سبک شیتوریو شیتوکای نیز رتبه سوم رده‌بندی مجموع مدال‌ها را کسب کردند.

در این رقابت‌ها سیدمجید وکیلی در کاتای انفرادی نوجوانان ۱۴ و ۱۵ سال، محمدمعین غلامی در کاتای انفرادی خردسالان ۸ و ۹ سال، متین محمدی یکتا در کاتای انفرادی نونهالان (۱۲ و ۱۳ سال) سه مدال طلا از بخش کاتا برای تیم قم به ارمغان آوردند.

همچنین چهار مدال طلای دیگر توسط ابوالفضل مرادی از وزن منهای 45 کیلوگرم نونهالان الف (۱۰ و ۱۱ سال)، متین محمدی‌یکتا از وزن منهای ۵۷ کیلوگرم نونهالان ب (۱۲ و ۱۳ سال)، امیرحسین گل‌بهار از وزن منهای ۷۰ کیلوگرم نوجوانان و مرتضی زینی‌وند از وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم رده امید به دست آمد.

از این رقابت‌ها محمدطاها حسینی در کاتای انفرادی نونهالان الف (۱۰ و۱۱ سال) و علی یعقوبی در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم نونهالان ب (۱۲ و ۱۳ سال) مدال نقره گرفتند و از بخش کاتا نیز دو مدال برنز توسط امیرعباس نعیمی در کاتای انفرادی خردسالان (۸ و ۹ سال) و رضا تلخابی در کاتای انفرادی نونهالان الف (۱۰ و ۱۱ سال) کسب شد.

همچنین سه مدال برنز دیگر را محمدمعین غلامی از وزن ۳۰ کیلوگرم خردسالان (۸ و ۹ سال)، محمدمهدی سورانی از وزن ۳۹ کیلوگرم رده نونهالان ب (۱۲ و ۱۳ سال) و کریم افشار از وزن منهای ۷۰ کیلوگرم کومیته بزرگسالان به ارمغان آوردند و البته تیم سه نفره سیدمجید وکیلی، سیدعلی مصباحی و محمدرضا محمودی در کاتای تیمی رده سنی نوجوانان صاحب نشان برنز شد.

این در حالی است که کاراته‌کاهای استان قم در این دوره از رقابت‌ها با مربیگری محمد و علی سلطانی و سرپرستی علی صالح، کریم افشار، حسن غلامی به مصاف حریفان خود رفتند، ضمن اینکه علی سلطانی به عنوان داور قضاوت‌های بی نقصی را به اجرا گذاشت.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdci3zaw.t1apz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما