شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 53123
منبع : خبرگزاری فارس
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

88 رسانه میثاق نامه اخلاق حرفه ای را امضا کردند

قم نيوز : قم نیوز: معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه امضا میثاق نامه اخلاق حرفه ای توسط رسانه‌های کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: در حال حاضر 88 رسانه از مهم ترین رسانه‌های کشور نسبت به امضای این میثاق نامه اقدام کرده اند.
88 رسانه میثاق نامه اخلاق حرفه ای را امضا کردند
به گزارش قم نیوز، حسین انتظامی جمعه شب در نشست صمیمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با فرهیختگان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای که در سالن معصومیه قم برگزار شد، در خصوص سخن رئیس جمهور درباره بخش مطبوعات بیان کرد: رئیس جمهور در خصوص اصلاح قانون مطبوعات و ارائه لایحه سازمان نظام رسانه ای وعده داده بود و در حال حاضر قانون مطبوعات مراحل نهایی خود را در دولت سپری می کند.

وی در خصوص برگزاری انتخابات خانه مطبوعات در استان‌های مختلف کشور بیان کرد: انتخابات خانه مطبوعات در این دوره با شفایت خوبی برگزار شده و در حال حاضر ظرفیت‌های مطلوبی در خانه‌های مطبوعات به وجود آمده است.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه امضا میثاق نامه اخلاق حرفه ای توسط رسانه‌های کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است، بیان کرد: امضای این میثاق نامه نشان دهنده بلوغ رسانه ای است.

وی یادآور شد: در حال حاضر 88 رسانه از مهم ترین رسانه‌های کشور نسبت به امضای این میثاق نامه اقدام کرده اند.

وی در خصوص فعالیت کانون‌های تبلیغاتی نیز اظهار کرد: پنجره واحد برای صدور مجوز کانون‌های تبلیغاتی در نظرگرفته شده و در این خصوص همکاری بین وزارت ارشاد، وزارت صنعت معدن و تجارت و شهرداری‌ها شکل گرفته است.

انتهای پیام/ 136
https://qomnews.ir/vdcdsf0k.yt0sx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما