شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 53130
منبع : خبرگزاری فارس
در جشنواره شهید رجایی

شرکت آبفا به عنوان دستگاه برتر استان قم برگزیده شد

قم نيوز : قم نیوز: شرکت آب و فاضلاب پس از ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر برگزیده شد.
شرکت آبفا به عنوان دستگاه برتر استان قم برگزیده شد
به گزارش قم نیوز، پس از بررسی و کارشناسی مستندات و امتیازات مربوط به سنجش عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در ستاد استانی جشنواره شهید رجایی، شرکت آب و فاضلاب شهری به عنوان دستگاه برتر سال 95 استان قم در مجموع نمرات ارزیابی عملکرد برگزیده شد.

در همین راستا لوح سپاس شرکت آب و فاضلاب توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار قم در جلسه شورای اداری استان به دکتر صادق پور رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهدا شد.

در این لوح تقدیر که به امضا سیدمهدی صادقی استاندار قم رسیده است ضمن تبریک این موفقیت، از زحمات و تلاش‌های مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب تقدیر و از درگاه ایزد منان، توفیقات روزافزون این شرکت در راه خدمت به نظام اسلامی و رشد اعتلای قم مقدس مسئلت شده است.

به گفته مدیر دفتر توسعه مدیریت و بهبود بهره‌وری شرکت آب و فاضلاب، ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی انجام شده است.

مهندس رضا غفاری شاخص‌های عمومی را شامل 6 محور مهندسی نقش و ساختار دولت، دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، مدیریت سرمایه انسانی، خدمات عمومی در فضای رقابتی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد برشمرد و گفت: آبفای استان توانست در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های استان در بیشتر شاخص‌ها بالاترین امتیازات را به خود اختصاص دهد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان قم با توجه به رویکرد خود مبنی بر ارائه خدمات بهینه به همشهریان عزیز و همچنین ایجاد تغییر و تحول بالقوه در این خصوص از سال 95 شروع به برگزاری جلسات منظم و پیگیر در خصوص کمیسیون توسعه مدیریت و کمیته‌های تخصصی و مرتبط با موضوع کرده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbg8bs.rhbffpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما