کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم خبر داد

اعزام ملي‌پوش فوتبال معلولين قم به رقابت‌هاي جهاني 2017

خبرگزاری فارس , 19 شهريور 1396 ساعت 17:01

قم نيوز: رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم از اعزام فوتباليست معلول قم به رقابت‌هاي جهاني 2017 در قاره آمريكا خبر داد.


به گزارش قم نيوز محمد پیروزمنش امروز اظهار کرد: مهدی جمالی تنها نماینده فوتبالیست‌های معلول قم در رقابت‌های 2017 قهرمانی جهان است و در کنار دیگر ملی‌پوشان در ترکیب تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران برابر رقبای شرکت کننده در این مسابقات به میدان می‌رود.

وی ادامه داد: میزبانی مسابقات فوتبال 2017 معلولین قهرمانی جهان را کشور آرژانتین انجام می‌دهد و تیم کشورمان متشکل از فوتبالیست‌های ملی‌پوش استان‌های بوشهر، گیلان، قم، مازندران، مرکزی، کرمانشاه و زنجان راهی این دوره از رقابت‌ها شده است.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم اضافه کرد: در ترکیب تیم کشورمان مهدی جمالی نماینده قم در بین 14 ملی‌پوش اعزامی به این مسابقات است و ملی‌پوشان بعد از سپری کردن 6 مرحله اردو راهی این دوره از مسابقات شدند تا از امروز به مصاف حریفان بروند.

وی ادامه داد: مهدی جمالی در تمامی مراحل تمرینات تاکتیکی و آمادگی جسمانی ملی‌پوشان حضور داشته و از نظر روحی در شرایط مطلوبی قرار دارد و همراه با دیگر ملی‌پوشان در گروه دوم مقدماتی این بازی‌ها برابر تیم‌های ملی آرژانتین، روسیه و پرتغال به میدان خواهد رفت.

پیروزمنش ابراز کرد: تیم کشورمان در گروهی بسیار سخت قرار گرفته زیرا از یک سو با تیم میزبان مسابقات یعنی آرژانتین و از سوی دیگر با تیم ملی فوتبال معلولین روسیه قهرمان جهان هم‌گروه است و پرتغال نیز یکی از تیم‌های مطرح اروپا به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مجموعا 16 تیم در چهار گروه مقدماتی حضور دارند، در پایان اظهار کرد: نخستین دیدار تیم ملی کشورمان امروز مقابل تیم روسیه برگزار می‌شود که مسابقه بسیار مهمی است، ضمن اینکه دومین مسابقه تیم ملی روز سه‌شنبه 21 شهریور برابر تیم آرژانتین و آخرین بازی مرحله گروهی روز پنج‌شنبه 23 شهریور مقابل تیم ملی پرتغال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 53423

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/53423/اعزام-ملي-پوش-فوتبال-معلولين-قم-رقابت-هاي-جهاني-2017

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir