يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 53423
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم خبر داد

اعزام ملي‌پوش فوتبال معلولين قم به رقابت‌هاي جهاني 2017

قم نيوز : قم نيوز: رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم از اعزام فوتباليست معلول قم به رقابت‌هاي جهاني 2017 در قاره آمريكا خبر داد.
اعزام ملي‌پوش فوتبال معلولين قم به رقابت‌هاي جهاني 2017
اعزام ملي‌پوش فوتبال معلولين قم به رقابت‌هاي جهاني 2017
به گزارش قم نيوز محمد پیروزمنش امروز اظهار کرد: مهدی جمالی تنها نماینده فوتبالیست‌های معلول قم در رقابت‌های 2017 قهرمانی جهان است و در کنار دیگر ملی‌پوشان در ترکیب تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران برابر رقبای شرکت کننده در این مسابقات به میدان می‌رود.

وی ادامه داد: میزبانی مسابقات فوتبال 2017 معلولین قهرمانی جهان را کشور آرژانتین انجام می‌دهد و تیم کشورمان متشکل از فوتبالیست‌های ملی‌پوش استان‌های بوشهر، گیلان، قم، مازندران، مرکزی، کرمانشاه و زنجان راهی این دوره از رقابت‌ها شده است.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم اضافه کرد: در ترکیب تیم کشورمان مهدی جمالی نماینده قم در بین 14 ملی‌پوش اعزامی به این مسابقات است و ملی‌پوشان بعد از سپری کردن 6 مرحله اردو راهی این دوره از مسابقات شدند تا از امروز به مصاف حریفان بروند.

وی ادامه داد: مهدی جمالی در تمامی مراحل تمرینات تاکتیکی و آمادگی جسمانی ملی‌پوشان حضور داشته و از نظر روحی در شرایط مطلوبی قرار دارد و همراه با دیگر ملی‌پوشان در گروه دوم مقدماتی این بازی‌ها برابر تیم‌های ملی آرژانتین، روسیه و پرتغال به میدان خواهد رفت.

پیروزمنش ابراز کرد: تیم کشورمان در گروهی بسیار سخت قرار گرفته زیرا از یک سو با تیم میزبان مسابقات یعنی آرژانتین و از سوی دیگر با تیم ملی فوتبال معلولین روسیه قهرمان جهان هم‌گروه است و پرتغال نیز یکی از تیم‌های مطرح اروپا به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مجموعا 16 تیم در چهار گروه مقدماتی حضور دارند، در پایان اظهار کرد: نخستین دیدار تیم ملی کشورمان امروز مقابل تیم روسیه برگزار می‌شود که مسابقه بسیار مهمی است، ضمن اینکه دومین مسابقه تیم ملی روز سه‌شنبه 21 شهریور برابر تیم آرژانتین و آخرین بازی مرحله گروهی روز پنج‌شنبه 23 شهریور مقابل تیم ملی پرتغال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgwt9n.ak9wx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما