دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 23988

برترین‌ وزنه‌برداران معلول قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از مشخص شدن برترین‌های مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جانبازان و معلولان قم خبر داد.
برترین‌ وزنه‌برداران معلول قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، محمد پیروزمنش با اشاره به ویژه‌‌برنامه‌های گرامیداشت آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: به مناسبت شیرین و خاطره‌انگیزه گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، ویژه برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفتیم که در قالب فرهنگی و ورزشی به اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: رقابت‌های ورزشی وی‍ژه گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در رشته‌های مختلف اعم از والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، تیراندازی با کمان، شنا و وزنه‌برداری برنامه‌ریزی و برگزار شد و همکاران در انجمن‌های مختلف هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان برای برگزاری این رقابت‌ها زحمات فراوانی متحمل شدند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر این هیئت اقدام به برگزاری یک دوره مسابقات وزنه‌برداری در سالن شهید حسین علم الهدی کرد و در پایان از برترین‌ها با اهدای جوایزی به رسم یادبود تقدیر شد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از پیکارها در دسته‌های ۴۹، ۶۵، ۷۲، ۸۰، ۸۸، ۱۰۷ و به اضافه ۱۰۷ کیلوگرم به انجام رسید و برترین‌های خود را در حالی شناخت که در دسته ۴۹ کیلوگرم محمد کریمی با ثبت رکورد ۳۰ کیلوگرم به مقام نخست و عنوان قهرمانی رسید.

پیروزمنش اظهار کرد: در دسته ۶۵ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری جام آزادسازی خرمشهر در قم ابوالفضل کشوادیان با رکورد ۷۰ کیلوگرم به مقام نخست رسید و با کسب مقام قهرمانی به نشان طلای این دوره از پیکارهای قهرمانی استان قم دست پیدا کرد.

وی عنوان کرد: در دسته ۷۲ کیلوگرم این دوره از پیکارها جدال نزدیک و نفس‌گیری بین محمدرضا علیرضالو و محمود خلج شاهد بودیم که در نهایت این خلج بود که توانست با ثبت رکورد ۷۰ کیلوگرم مقام قهرمانی را از آن خود کند و علیرضالو با رکورد ۶۰ کیلوگرم نایب قهرمان شد.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم خاطرنشان کرد: در دسته ۸۰ کیلوگرم نیز رقابت نزدیکی بین علی عبادی و ایمان بشیریان وجود داشت و در نهایت «عبادی» با ثبت رکورد ۱۸۰ کیلوگرم به مقام قهرمانی رسید و بشیریان با رکورد ۶۵ کیلوگرم نایب قهرمان شد.

وی افزود: در دسته ۸۸ کیلوگرم بهزاد رستمی با ثبت رکورد ۱۳۵ کیلوگرم صاحب عنوان نخست و مقام قهرمانی شد در حالی که در این دسته مقام نایب قهرمانی با ثبت رکورد ۷۰ کیلوگرم به علی مغفوری رسید و پرونده رقابت‌های این وزن به این شکل بسته شد.

پیروزمنش در پایان تصریح کرد: برترین‌های دسته ۱۰۷ کیلوگرم نیز در حالی مشخص شدند که علیرضا عبادنیا با ثبت رکورد ۱۷۰ کیلوگرم قهرمانی را به نام خود ثبت کرد و در دسته به اضافه ۱۰۷ کیلوگرم مرتضی نورالدینی با ثبت رکورد ۱۴۰ کیلوگرم در جایگاه نخست قرار گرفت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjohe8.uqetozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما