پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : 7155
پیرزومنش خبر داد:

کسب مدال برنز تنیس با ویلچر جانبازارن کشور

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از موفقیت نماینده این هیئت در کسب مقام سوم و نشان برنز پیکارهای تنیس با ویلچر جانبازان و معلولین قهرمانی کشور خبر داد.
کسب مدال برنز تنیس با ویلچر جانبازارن کشور
به گزارش قم نیوز، محمد پیروزمنش اظهار کرد: خوشبختانه سال ۱۳۹۱ به نظر می‌رسد همچون سال‌های گذشته برای ورزش جانبازان و معلولین استان قم توام با موفقیت باشد زیرا ورزشکاران جانباز و معلول قم موفقیت‌های خوبی در این سه ماه تا کنون کسب کرده‌اند.

وی ادامه داد: اعزام‌ به رقابت‌های دو و میدانی، تنیس با ویلچر و برخی رشته‌های رشته دیگر ورزش جانبازان و معلولین کشور از آغاز سال جاری از سوی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم انجام شده است که آخرین موفقیت آن کسب مدال برنز از رقابت‌های تنیس با ویلچر قهرمانی کشور است.

رییس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم اضافه کرد: ورزشکاران این هیئت در تمام رشته‌های فعال در قم به عنوان نماینده قم در مسابقات قهرمانی کشور و همچنین لیگ‌ باشگاه‌های کشور فروغ و ظهور بسیار خوبی داشته‌اند.

وی یادآور شد: این در حالی است که در حال حاضر ورزشکاران جانباز و معلول عضو و فعال در هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در رشته‌های متنوعی از جمله شنا، والیبال نشسته، تنیس با ویلچر، تیراندازی با کمان، وزنه‌برداری، بسکتبال با ویلچر و دو و میدانی حضور بسیار خوبی در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور دارند.

پیروزمنش در ادامه به اعزام تیم تنیس با ویلچر قم به رقابت‌های قهرمانی کشور اشاره کرد و بیان داشت: پیکارهای تنیس با ویلچر قهرمانی جانبازان و معلولین کشور با برنامه ریزی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین به میزبانی هیئت آذربایجان شرقی برگزار شد.

وی عنوان داشت: در این دوره از مسابقات که یازدهمین دوره پیکارهای تنیس با ویلچر قهرمانی جانبازان و معلولین محسوب می‌شد، ورزشکاران شرکت کننده از استان‌های مختلف در بخش‌های تیمی، انفرادی و دو نفره با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رییس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم تصریح کرد: برای شرکت در این دوره از پیکارها، تیمی متشکل از برترین‌های تنیس با ویلچر قم به این رقابت‌ها اعزام شد که خوشبختانه این تیم با کسب یک نشان برنز و مقام سومی با دست پر به قم بازگشت.

پیروزمنش خاطرنشان کرد: در رقابت‌های تنیس با ویلچر قهرمانی کشور تنیس بازانی از هفت استان کشور حضور داشتند که طی آن در نتایج به دست آمده در پایان پیکارهای بخش دوبل آزاد گروه دوم B این رقابت‌ها، نماینده قم به مقام سوم و نشان برنز رسید.

رییس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم ابراز کرد: علی زارعی نماینده قم در رقابت‌های بخش دوبل آزاد گروه B این دوره از مسابقات بود که به اتفاق علیرضا فتحی تنیس‌باز تیم استان مرکزی در جایگاه سوم ایستاد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.ieafuqevisfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما