سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 53497
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم:

17 هزار دانش آموز قمی از سرویس 5 هزار خودرو بهره مند می شوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از ارائه سرویس مدرسه به 17 هزار دانش‌آموز با استفاده از پنج هزار خودرو در سال تحصیلی جدید خبر داد.
17 هزار دانش آموز قمی از سرویس 5 هزار خودرو بهره مند می شوند
17 هزار دانش آموز قمی از سرویس 5 هزار خودرو بهره مند می شوند
به گزارش قم نیوز مرتضی عزتی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید به دنبال ارائه خدمات متفاوت در قالب سرویس‌های مدارس هستیم، اظهار کرد: هشت شرکت به اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم معرفی شده‌اند تا با نرخ جدیدی که نسبت به سال گذشته هفت درصد افزایش داشته است بتوانیم به 17 هزار دانش‌آموز با بیش از پنج هزار خودرو سرویس مدرسه را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه از سال گذشته کارت مجوز تاکسی‌ها هوشمند شده است، تصریح کرد: در قسمت گشت و بازرسی نزدیک به 12 نیروی سازمان تاکسیرانی و 13 نیروی بازرس شرکت‌ها در سطح شهر به منظور انجام نظارت‌ها با استفاده از خودروها و موتورها به صورت مستمر فعالیت دارند.

عزتی خاطرنشان کرد: روزانه بیش از 10 مامور پلیس راهور با واحدهای گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی همکاری دارند تا بتوانند اعمال قانون رانندگان متخلف را انجام دهند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه در قالب پروژه جدید حمل و نقل و ترافیک نصب دوربین‌های نظارتی در سطح شهر دنبال می‌شود، در صورت نصب این دوربین‌ها نیازی به افزایش نیروهای نظارتی نخواهیم داشت؛ چرا که در راستای افزایش کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان به بازرس‌ها نرم افزار مورد نیاز داده می‌شود تا با استفاده از دوربین‌ها به صورت زنده عملکرد رانندگان را نظارت کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه دوربین‌های نظارتی سطح شهر به سیستم سازمان تاکسیرانی متصل است، اظهار کرد: با استفاده از دوربین‌های معابر اصلی و چهارراه‌ها می‌توانیم نظارت جامعی بر عملکرد رانندگان تاکسی‌ها داشته باشیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchqknm.23nxwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما