سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 53512
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد

برگزاری بیش از 30 کلاس ضمن خدمت برای تاکسیرانان

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه در پنج ماه نخست سال جاری بیش از 30 کلاس آموزشی ضمن خدمت برای هزار و 500 راننده تاکسی برگزار شده است، گفت: در این مدت بیش از 500 مورد از اشیای به جا مانده در تاکسی‌ها همانند طلا، پول، تلفن همراه و لب‌تاب تحول صاحبان آنها شده است.
برگزاری بیش از 30 کلاس ضمن خدمت برای تاکسیرانان
برگزاری بیش از 30 کلاس ضمن خدمت برای تاکسیرانان
به گزارش قم نیوز مرتضی عزتی با اشاره به اینکه امسال نرخ‌های جدید کرایه‌های تاکسی در فروردین ماه ابلاغ شده است، اظهار کرد: در حال برگزاری جلسات کارشناسی هستیم که امیدواریم طی یک یا دو ماه آینده خدمات تاکسی موبایل یا اینترنتی را به صورت آزمایشی با شرکت‌هایی که شناسایی شده‌اند دنبال کنیم تا بتوانیم در سیستم خدمات‌رسانی تاکسی به شهروندان شاهد یک تحول بزرگ باشیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از تکمیل پروژه‌های عمرانی در قم یاد کرد و افزود: طی پنج ماه نخست امسال خطوط جدیدی راه‌اندازی شده است تا بتوانیم به مسافران سرویس‌دهی مطلوب‌تری را داشته باشیم.

عزتی خاطرنشان کرد: خطوط جدیدی برای میدان‌های نبوت و شهید مطهری به سمت پردیسان راه‌اندازی شده است تا بتوانیم خدمات مطلوب‌تری را به شهروندان ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه در پنج ماه نخست سال جاری بیش از 30 کلاس آموزشی ضمن خدمت برای هزار و 500 راننده تاکسی برگزار شده است، عنوان کرد: در این مدت بیش از 500 مورد از اشیای به جا مانده در تاکسی‌ها همانند طلا، پول، تلفن همراه و لب‌تاب تحول صاحبان آنها شده است؛ اگر فردی کالایی را در تاکسی جا گذاشت باید با شماره 02536668800 تماس گرفته و با مرکز کنترل نظارت سطح شهر سازمان تاکسیرانی شهرداری قم ارتباط برقرار کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه برای کنترل نظارت تاکسی‌ها نیز نزدیک به 150 پرونده را در هیأت انضباطی بررسی کرده‌ایم، گفت: با توجه به راه‌اندازی واحد تعمیرات خودرویی در کنار سازمان تاکسیرانی با همکاری یکی از شرکت‌های حمل و نقل، به رانندگان پیشنهاد می‌شود که برای تعمیرات به این تعمیرگاه مراجعه کنند؛ چرا که غرفه لوازم یدکی نیز با قیمت مناسب پیش‌بینی شده است.

عزتی یادآور شد: فروشگاه لوازم یدکی سازمان تاکسیرانی نیز کلیه اقلام مورد نیاز تاکسی‌ها را با 15 درصد تخفیف زیر قیمت بازار به رانندگان عرضه می‌کند.
 انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf0tdt.w6dmyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما