کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باحضور منتخبان مردم قم؛

حرم کریمه اهل بیت غبارروبی شد

16 اسفند 1390 ساعت 13:52

قم نیوز: آیین غبار روبی ضریح کریمه اهل بیت با حضور منتخبین مردم قم در مجلس نهم برگزار و نمایندگان استان برای خدمت بیشتر به مردم قم هم پیمان شدند.


به گزارش قم نیوز،  آیین غبار روبی از ضریح کریمه اهل بیت فاطمه معصومه شامگاه دوشنبه در فضایی معنوی و صمیمی با حضور حجت الاسلام سیدمحمد سعیدی تولیت آستانه مقدسه، دکتر علی لاریجانی، حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی و احمد امیرآبادی منتخبان مردم قم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین عبدالسعید حقیقی مقدم فرماندار شهرستان قم، حجت الاسلام عرب انصاری معاون سیاسی امنیتی استاندار و تعدادی از مسوولان و دستندرکاران برگزاری انتخابات در استان قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حضار زیارت حضرت فاطمه معصومه قرائت شد و بعد از آن نیز حجت الاسلام سعیدی در سخنانی با تبریک به منتخبان مردم قم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شریف ایران و به خصوص مردم قم در این انتخابات با اقتدا به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حماسه‌ای دیگر آفریدند که از همه آن ها تقدیر به عمل می آید.

وی گفت: آستانه مقدسه به منظور قدردانی از حضور گسترده مردم قم در صحنه انتخابات این مراسم را ترتیب داد و از همه داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی در استان قم چه آن هایی که موفق به کسب اعتماد مردم شدند و چه کسانی که نتوانستند در این انتخابات موفق شوند دعوت شد تا در این مراسم معنوی حضور یابند.

رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تقدیر از حضور حماسی و قدرتمند مردم در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با پایان یافتن انتخابات، رقابت‌ها باید به رفاقت‌ مبدل شود اظهار داشت: دوران رقابت‌های انتخاباتی پایان یافته است و باید رقابت‌ها را کنار گذاشت و دست دوستی و برادری به یکدیگر داد و کمر به همت مضاعف برای خدمت به ملت شریف بست.

وی با تقدیر از همه داوطلبانی که در عرصه انتخابات وارد شدند و همچنین ملت شریف ایران که در شور آفرینی انتخابات نقش موثری داشتند افزود: ملت سرافراز ایران با حضور چشمگیر و گسترده خود در انتخابات مجلس نهم بار دیگر به صیانت از مرزهای اعتقادی و آرمانی خویش برخواست و صلابت و استحکام نظام اسلامی را به دنیا ثابت کردند.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود توطئه‌های دشمنان در راستا نا امید کردن مردم و عدم حضور آن ها در صحنه انتخابات و همچنین برخی از بد اخلاقی های سیاسی و انتخاباتی توسط عده ای در داخل کشور اما مردم حضوری چشمگیر و پر رنگ داشتند که این امر دست ردی به سینه دشمنان بود.

در ادامه این مراسم آیین غبار روبی از ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه برگزار شد و مداحان اهل بیت نیز با مرثیه خوانی و ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت فضایی معنوی و روحانی به این مراسم بخشیدند.

انتهای پیام/۱۰۹


کد مطلب: 5356

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/5356/حرم-کریمه-اهل-بیت-غبارروبی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir