سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : 5356
باحضور منتخبان مردم قم؛

حرم کریمه اهل بیت غبارروبی شد

قم نيوز : قم نیوز: آیین غبار روبی ضریح کریمه اهل بیت با حضور منتخبین مردم قم در مجلس نهم برگزار و نمایندگان استان برای خدمت بیشتر به مردم قم هم پیمان شدند.
حرم کریمه اهل بیت غبارروبی شد
به گزارش قم نیوز،  آیین غبار روبی از ضریح کریمه اهل بیت فاطمه معصومه شامگاه دوشنبه در فضایی معنوی و صمیمی با حضور حجت الاسلام سیدمحمد سعیدی تولیت آستانه مقدسه، دکتر علی لاریجانی، حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی و احمد امیرآبادی منتخبان مردم قم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین عبدالسعید حقیقی مقدم فرماندار شهرستان قم، حجت الاسلام عرب انصاری معاون سیاسی امنیتی استاندار و تعدادی از مسوولان و دستندرکاران برگزاری انتخابات در استان قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حضار زیارت حضرت فاطمه معصومه قرائت شد و بعد از آن نیز حجت الاسلام سعیدی در سخنانی با تبریک به منتخبان مردم قم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شریف ایران و به خصوص مردم قم در این انتخابات با اقتدا به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حماسه‌ای دیگر آفریدند که از همه آن ها تقدیر به عمل می آید.

وی گفت: آستانه مقدسه به منظور قدردانی از حضور گسترده مردم قم در صحنه انتخابات این مراسم را ترتیب داد و از همه داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی در استان قم چه آن هایی که موفق به کسب اعتماد مردم شدند و چه کسانی که نتوانستند در این انتخابات موفق شوند دعوت شد تا در این مراسم معنوی حضور یابند.

رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تقدیر از حضور حماسی و قدرتمند مردم در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با پایان یافتن انتخابات، رقابت‌ها باید به رفاقت‌ مبدل شود اظهار داشت: دوران رقابت‌های انتخاباتی پایان یافته است و باید رقابت‌ها را کنار گذاشت و دست دوستی و برادری به یکدیگر داد و کمر به همت مضاعف برای خدمت به ملت شریف بست.

وی با تقدیر از همه داوطلبانی که در عرصه انتخابات وارد شدند و همچنین ملت شریف ایران که در شور آفرینی انتخابات نقش موثری داشتند افزود: ملت سرافراز ایران با حضور چشمگیر و گسترده خود در انتخابات مجلس نهم بار دیگر به صیانت از مرزهای اعتقادی و آرمانی خویش برخواست و صلابت و استحکام نظام اسلامی را به دنیا ثابت کردند.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود توطئه‌های دشمنان در راستا نا امید کردن مردم و عدم حضور آن ها در صحنه انتخابات و همچنین برخی از بد اخلاقی های سیاسی و انتخاباتی توسط عده ای در داخل کشور اما مردم حضوری چشمگیر و پر رنگ داشتند که این امر دست ردی به سینه دشمنان بود.

در ادامه این مراسم آیین غبار روبی از ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه برگزار شد و مداحان اهل بیت نیز با مرثیه خوانی و ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت فضایی معنوی و روحانی به این مراسم بخشیدند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.mnmk49nei5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما