يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 54045
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر ستاد اربعین استان قم مطرح کرد

برنامه ریزی برای استقرار نمایندگان قم در شهرهای زیارتی عراق

قم نيوز : قم نیوز: دبیر ستاد اربعین استان قم گفت: برنامه ریزی برای استقرار نمایندگان استان را در شهر مهران و شهرهای زیارتی را در دستور کار داریم تا مشکلات زائرین قم را پیگیری کنند.
برنامه ریزی برای استقرار نمایندگان قم در شهرهای زیارتی عراق
برنامه ریزی برای استقرار نمایندگان قم در شهرهای زیارتی عراق
به گزارش قم نیوز وحید گلیکانی ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین استان قم که در سالن جلسات اداره کل راه آهن استان برگزار شد، با اشاره به ضرورت قیمت گذاری مناسب برای سرویس حمل و نقل اربعین اظهار کرد: باید اتوبوس‌ها در ایام اربعین با قیمت مناسب حرکت کنند تا مردم به دنبال استفاده از خودروهای شخصی برای رفتن به مرزها در این ایام نباشند و افزایش قیمت بلیط اتوبوس اثر روانی منفی روی زائرین اربعین می‌گذارد.

وی ادامه داد: طی سال‌های اخیر زائرین اربعین در ایام مختلف به عراق می‌روند و از این کشور برمی‌گردند، اینگونه نیست که زائرین در یک زمان خاص بروند و برگردند و اتوبوس‌هایی که زائرین را در ایام اربعین به مرز می‌برند، خالی برنمی‌گردند.

دبیر ستاد اربعین استان قم افزود: نشست مدیران موکب‌های استان با حضور آیت‌الله سعیدی برگزار شد، همچنین برنامه ریزی برای استقرار نمایندگان استان قم را در شهر مهران و شهرهای زیارتی را در دستور کار داریم تا مشکلات زائرین استان را پیگیری کنند.

گلیکانی، مستندسازی فعالیت‌های موکب استان قم را ضروری دانست و تصریح کرد: آسیب شناسی فعالیت دستگاه‌های اجرایی در اربعین صورت گرفته است و باید برای از بین بردن این آسیب‌ها تلاش کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید دستگاه‌های مختلف بحث ساماندهی پارکینگ شرقی حرم حضرت معصومه(س) را انجام بدهند.

روح الله شاه نظری مدیر امور رفاهی زائرین استانداری قم در ادامه این جلسه با اشاره به ضرورت ساماندهی پارکینگ شرقی حرم حضرت معصومه(س) اظهار کرد: این پارکینگ در ایام شلوغ مشکلات زیادی دارد و باید ساماندهی پارکینگ شرقی حرم حضرت معصومه(س) در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchmvnm.23nkkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما