دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱
کد مطلب : 54092
منبع : خبرگزاری فارس
با صدور ابلاغ از سوي فدراسيون صورت گرفت

تغيير جديد در هیأت‌‌ ژيمناستيك استان قم / هديه‌لو سرپرست شد

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست جديد هیأت‌‌ ژيمناستيك استان قم از سوي رئيس فدراسيون تا زمان برگزاري مجمع انتخابات اين هیأت‌‌ ورزشي منصوب شد.
تغيير جديد در هیأت‌‌ ژيمناستيك استان قم / هديه‌لو سرپرست شد
تغيير جديد در هیأت‌‌ ژيمناستيك استان قم / هديه‌لو سرپرست شد
به گزارش قم نیوز هیأت‌‌ ژیمناستیک از جمله هیات‌های ورزشی پر حاشیه در یک سال اخیر بوده که در عرض حدود یک سال چند تغییر و تحول داشته و هنوز هم با توجه به قرار داشتن در دوره سرپرستی، به نوعی بلاتکلیف و منتظر اتفاقات آینده است.

داستان از این قرار است که در هشت سال گذشته و دقیقا دو دوره متوالی غلامرضا ملکی مسوولیت ریاست هیأت‌‌ ژیمناستیک استان قم را عهده‌دار بود و دوره ریاست وی دقیقا یک سال قبل به پایان رسید و ملکی تا اسفند ماه سال 1395 مسوولیت سرپرستی هیأت‌‌ را نیز بر عهده داشت.

بعد از چند ماه سرانجام در اسفند ماه سال 95 با حضور رئیس فدراسیون ژیمناستیک و اعضای مجمع انتخابات این هیات، انتخابات برای تعیین رئیس جدید برگزار شد و اعضای مجمع علیرضا طاهریان را به عنوان رئیس جدید این هیأت‌‌ ورزشی پرطرفدار انتخاب کردند.

اما هنوز چند ماه از آغاز دوره ریاست علیرضا طاهریان نگذشته بود که اوایل تابستان از این هیأت‌‌ ورزشی خبر رسید که طاهریان با طرح برخی مشکلات موجود در این هیات، رسما از مسوولیت خود کناره‌گیری کرده و نامه استعفای خود از ریاست این هیأت‌‌ را به اداره کل ورزش و جوانان استان قم و فدراسیون ژیمناستیک نیز ارسال کرده است.

به دنبال استعفا و کناره‌گیری رسمی علیرضا طاهریان از ریاست هیأت‌‌ ژیمناستیک استان قم، مدت‌ها صحبت از صدور ابلاغ سرپرستی برای اکبری دبیر این هیأت‌‌ ورزشی بود اما فدراسیون ژیمناستیک جدیدا برای غدیر هدیه‌لو ابلاغ سرپرستی این هیأت‌‌ ورزشی را صادر کرده است.

ابلاغ‌های سرپرستی معمولا سه ماه اعتبار دارد و تا 6 ماه قابل تمدید است، بدین‌ترتیب هدیه‌لو تا زمان برگزاری مجمع انتخابات این هیأت‌‌ ورزشی مسوولیت سرپرست هیأت‌‌ ژیمناستیک استان قم را بر عهده خواهد داشت، در حالی که هنوز از روند برگزاری مجمع خبری در دست نیست.

بدین‌ترتیب خانواده بزرگ این رشته ورزشی پایه و مادر و همچنین علاقمندان و طرفداران ژیمناستیک قم باید منتظر مجمع انتخابات هیأت‌‌ ژیمناستیک استان قم باشند تا رئیس جدید این هیأت‌‌ ورزشی برای مدت چهار سال تا سال 1400 در مجمع انتخاب و معرفی شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcj8yei.uqexhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما