سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 54126
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم خبر داد

دعوت 7 نماينده قم به اردوي تيم ملي آرنيس بانوان ايران

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم از دعوت هفت نماينده اين هیأت‌‌ به اردوي آماده‌سازي تيم ملي آرنيس بانوان ايران خبر داد.
دعوت 7 نماينده قم به اردوي تيم ملي آرنيس بانوان ايران
دعوت 7 نماينده قم به اردوي تيم ملي آرنيس بانوان ايران
به گزارش قم نیوز جواد محمدزاده امروز اظهار کرد: تیم منتخب  دعوت شده از هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم 6 رزمی‌کار به همراه یک مربی هستند که از سوی کادر فنی تیم ملی به اردوی تیم منتخب آرنیس ایران دعوت شده‌اند و امروز راهی این اردو شدند.

وی با بیان اینکه اردوی آماده‌سازی تیم ملی آرنیس به میزبانی شهرستان تکاب برگزار می‌شود، اضافه کرد: افراد دعوت شده به اردوی تیم منتخب آرنیس خود را برای کسب سهمیه تیم ملی اعزامی به مسابقات 2017 قهرمانی جهانی آماده می‌کنند، رقابت‌های که در کشور بلاروس به انجام می‌رسد.

رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم با بیان اینکه اردوی ملی‌پوشان به مدت سه روز در جریان است، اضافه کرد: هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان آذربایجان غربی در شهرستان تکاب از این اردو میزبانی می‌کند و مربی دعوت شده از قم خانم محبوبه کلهری است.

وی به ملی‌پوشان قم نیز اشاره کرد و افزود: خانم‌ها محدثه چهرقانی، ستاره عبدی، محدثه شیری، ریحانه کزازی، ریحانه عامریان و هانیه دشت‌بان ملی‌پوشان هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم در اردوی تیم ملی هستند، نفراتی که مرداد ماه امسال در انتخابی تیم ملی خوش درخشیدند.

محمدزاده یاد آور شد: پیکارهای انتخابی تیم ملی آرنیس بانوان طبق برنامه‌ریزی کمیته آرنیس فدراسیون ورزش‌های رزمی نیمه دوم مرداد ماه امسال در تهران به انجام رسید و چهره‌های شاخص این سبک از استان‌های مختلف برای اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی با رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: در وزن منهای 55 کیلوگرم انتخابی تیم ملی بانوان آرنیس ایران محدثه شیری به مدال نقره رسید، در وزن منهای 65 کیلوگرم هانیه دشت‌بان موفق به کسب مدال طلا شد و در وزن به اضافه 70 کیلوگرم ستاره عبدی دومین طلای تیم قم را به ارمغان آورد.

محمدزاده اضافه کرد: ریحانه کزازی و ریحانه عامریان در وزن به اضافه 92 کیلوگرم بزرگسالان به میدان رفتند و با شکست حریفان خود به دیدار نهایی رسیدند اما در مسابقه فینال، عامریان به نفع همشهری خود کزازی انصراف داد و طلا و نقره این وزن به قمی‌ها تعلق گرفت.

وی افزود: در حالی که تیم بانوان هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم سه طلا، دو نقره و یک برنز این پیکارها را به خود اختصاص داد، سرمربی این تیم ریحانه عامریان، مربی رینگ فاطمه سلیمانی، مربی مبارزه با آرنیس نرگس خرمی‌نیا و سرپرست تیم محبوبه کلهری بودند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch-znm.23nkidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما