چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 54171
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل استان قم:

باید شیوه پیش فروش خودروسازان تغییر پیدا کند

قم نيوز : قم نيوز: رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل استان قم گفت: باید شیوه پیش فروش خودروسازان در ایران تغییر پیدا کند چرا که اکنون سود پیش فروش خودرو بیش از سود بانکی است.
به گزارش قم نیوز فریدون عطارد امروز با اشاره به ضرورت تغییر شیوه پیش فروش خودروهای داخلی اظهار کرد: باید شیوه پیش فروش این خودروها تغییر پیدا کند، طی روزهای گذشته شاهد تمام شدن پیش فروش اینترنتی یکی از خودروها در کشور در عرض 10 دقیقه بودیم.

وی ادامه داد: اکنون شاهد هستیم برخی از افراد پس از پایین آمدن سود بانکی و رکود بازار، در پیش فروش خودروها شرکت می‌کنند تا پس از تحویل خودرو آن را در بازار آزاد به فروش برسانند و سودی کسب کنند. پایین آمدن سود بانکی روی پیش فروش خودروسازان داخلی تاثیر گذاشته است، چون هنوز سود مشارکت این خودروسازان در پیش‌فروش‌هایشان بیش از سود بانکی است.

رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل استان قم افزود: پس از اعلام توقف همیشگی یکی از خطوط تولید خودروی پراید به جای اینکه قیمت این خودرو در بازار آزاد کاهش پیدا کند، شاهد افزایش قیمت خودروی پراید در بازار بودیم و این رویداد اتفاقی برخلاف پیش‌بینی‌ها و انتظارات بود.

عطارد در پایان با اشاره به افزایش قیمت پراید در بازار آزاد خاطرنشان کرد: قیمت مدل‌های مختلف این خودرو پس از توقف همیشگی یکی از خطوط تولیدش در ایران حداقل یک میلیون تومان افزایش پیدا کرد و قیمت پراید 111 با افزایش قابل توجه به 23 میلیون تومان رسید.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchzznm.23nkqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما