شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 54527
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ دسته اول والیبال کشور؛

حریفان تیم والیبال کریمه قم مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز: تیم والیبال کریمه قم خود را برای دومین حضور در لیگ دسته اول کشور آماده می‌کند و حریفان این تیم نیز مشخص شدند.
حریفان تیم والیبال کریمه قم مشخص شدند
حریفان تیم والیبال کریمه قم مشخص شدند
به گزارش قم نیوز رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور از اواخر مهرماه آغاز می‌شود و تیم والیبال کریمه به نمایندگی از استان قم در گروه دوم این مسابقات حاضر است و دومین حضور متوالی در این سطح را تجربه می‌کند.

تیم کریمه قم که سال گذشته در این مسابقات حاضر بود اما نتایج خوبی کسب نکرد قرار است امسال با هدایت روح الله شفیعی و بهره‌مندی از بازیکنان بومی وارد لیگ دسته اول شود و این در حالی است که شفیعی پیش از این از احتمال کناره گیری کریمه از لیگ دسته اول خبر داده بود.

با حضور تیم کریمه قم در مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول، موضوع انصراف کریمه از حضور در لیگ دسته اول والیبال منتفی شد و بدین ترتیب کریمه امسال مسابقات خود را در گروه دوم که فعلاً ۷ تیم دارد و به زودی ۸ تیمی خواهد شد برگزار می‌کند.

در لیگ دسته اول والیبال مردان کشور ۱۶ تیم حضور دارند که در ۲ گروه با هم رقابت می‌کنند و ۴ تیم برتر هر گروه به مرحله دوم و پلی آف صعود می‌کنند تا تکلیف ۴ تیم راه یافته به مرحله نهایی این مسابقات مشخص شود.

از هر گروه ۸ تیمی، یک تیم نیز در انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کند و تیم کریمه قم در گروه دوم با تیم‌های لاستیک بارز کرمان، گل گهر سیرجان، ملوان تهران، صنعت نفت آبادان، عقاب تهران و پرسپولیس تهران همگروه شده است.

در گروه یک هم شهرداری جوان ارومیه، کاله جوان آمل، کتان نور، توپگاه بابلسر، آق قلا، پاس خراسان، راهیان مریوان و نماینده قزوین حضور دارند ضمن این که مسابقات  لیگ دسته اول کشور به صورت هفتگی و رفت و برگشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccmpqp.2bq0i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما