کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم مطرح کرد

تقویت اهرم‌‌های مبارزه با قاچاق کالا در قم

خبرگزاری فارس , 9 آبان 1396 ساعت 19:30

قم نیوز: استاندار قم با اشاره به اهميت فعاليت سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليكي در استان قم، بر لزوم تقويت و حمايت همه جانبه از اين مجموعه به عنوان يكي از اهرم‌هاي مبارزه با قاچاق كالا تاكيد كرد.



به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی در دیدار مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور موقعیت استراتژیک استان قم در بحث قاچاق کالا را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: استان قم از جمله استانی‌هایی است که محورهای مواصلاتی آن، شاهراه ارتباطی 17 استان کشور محسوب می‌شود.

وی توجه به امر پیشگیری و ایمن سازی را در مبارزه با قاچاق کالا ضروری خواند و افزود: همه دستگاه‌های نظامی و نظارتی مسؤول، همکاری لازم را برای مقابله با این پدیده خواهند داشت.

استاندار قم همچنین با اشاره به اهمیت فعالیت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در استان قم، بر لزوم تقویت و حمایت همه جانبه از این مجموعه به عنوان یکی از اهرم‌های مبارزه با قاچاق کالا تاکید کرد و گفت: این سازمان نقش بسزایی را در مبارزه با قاچاق کالا دارد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور نیز در این نشست ضمن تشکر از همکاری‌ها و هماهنگی‌های خوب در استان قم، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی را امین دولت و حافظ حقوق ملت برشمرد.

جهرمی با بیان اینکه وظایف و مأموریت‌ها باید به درستی انجام شود، خواستار رفع موانع برای ساماندهی اموال تملیکی شد و گفت: قم جزء گلوگاه‌های مهم مبارزه با قاچاق کالا بوده و این مجموعه برای نخستین بار در استان راه اندازی می‌شود.

در پایان این مراسم، رضا فردی به عنوان سرپرست جدید سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان قم معرفی شد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 55573

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55573/تقویت-اهرم-های-مبارزه-قاچاق-کالا-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir