سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 55573
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم مطرح کرد

تقویت اهرم‌‌های مبارزه با قاچاق کالا در قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به اهميت فعاليت سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليكي در استان قم، بر لزوم تقويت و حمايت همه جانبه از اين مجموعه به عنوان يكي از اهرم‌هاي مبارزه با قاچاق كالا تاكيد كرد.
تقویت اهرم‌‌های مبارزه با قاچاق کالا در قم
تقویت اهرم‌‌های مبارزه با قاچاق کالا در قم

به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی در دیدار مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور موقعیت استراتژیک استان قم در بحث قاچاق کالا را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: استان قم از جمله استانی‌هایی است که محورهای مواصلاتی آن، شاهراه ارتباطی 17 استان کشور محسوب می‌شود.

وی توجه به امر پیشگیری و ایمن سازی را در مبارزه با قاچاق کالا ضروری خواند و افزود: همه دستگاه‌های نظامی و نظارتی مسؤول، همکاری لازم را برای مقابله با این پدیده خواهند داشت.

استاندار قم همچنین با اشاره به اهمیت فعالیت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در استان قم، بر لزوم تقویت و حمایت همه جانبه از این مجموعه به عنوان یکی از اهرم‌های مبارزه با قاچاق کالا تاکید کرد و گفت: این سازمان نقش بسزایی را در مبارزه با قاچاق کالا دارد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور نیز در این نشست ضمن تشکر از همکاری‌ها و هماهنگی‌های خوب در استان قم، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی را امین دولت و حافظ حقوق ملت برشمرد.

جهرمی با بیان اینکه وظایف و مأموریت‌ها باید به درستی انجام شود، خواستار رفع موانع برای ساماندهی اموال تملیکی شد و گفت: قم جزء گلوگاه‌های مهم مبارزه با قاچاق کالا بوده و این مجموعه برای نخستین بار در استان راه اندازی می‌شود.

در پایان این مراسم، رضا فردی به عنوان سرپرست جدید سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان قم معرفی شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcexn8n.jh8nfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما