چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : 5587

عوامل استكبار سعی در پوشاندن كشتار مردم بحرین دارند

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در قم گفت: عوامل استكبار با یورش به سوریه سعی در پوشاندن كشتار مردم بی دفاع بحرین و افغانستان دارند.
عوامل استكبار سعی در پوشاندن كشتار مردم بحرین دارند
به گزارش قم نیوز، این مرجع تقلید روز سه شنبه در دیدار مسوول ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه و مشاور عالی دبیر ستاد مركزی راهیان نور كشور، با اشاره به وضعیت خونبار مردم بحرین، افزود: متاسفانه سكوت مدعیان دروغین حقوق بشر باعث شده است عوامل استكبار برادران و خواهران ما را در بحرین بكشند.

آیت الله نوری همدانی تاكید كرد: مساله بحرین از مهمترین مسایل ما محسوب می شود.

وی در ادامه با بیان اینكه هرچه داریم از شهدا است، خاطرنشان كرد: باید برای صیانت از خون و جانفشانی های آنان فعالانه تلاش كنیم.

این مرجع تقلید اضافه كرد: یكی دیگر از كارهایی كه برای پاسداشت مقام شهدا باید انجام پذیرد، احصا آمار شهدا می‌باشد، زیرا بیش از ۸۰ درصد از وصیت نامه‌های شهدا، پیروی محض از امام خمینی (ره) و ولایت بوده است، چرا كه عشق به شهادت جزیی از فرهنگ ما محسوب می شود.

وی گفت: سیمای جمهوری اسلامی در تولید فیلمهای مستند از حضور روحانیون و بزرگان حوزه درمناطق جنگی و ترویج نقش روحانیت در دفاع مقدس، بكوشد.

آیت الله نوری همدانی تاكید كرد: باید در موضوع راهیان نور سرمایه گذاری جدی صورت گیرد و با برنامه ریزی های دقیق، اثرگذاری حضور در سرزمین نور در جامعه محسوس شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.79nrak9nupr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما