چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : 5610
با حضور معاون استاندار قم صورت گرفت؛

تشکیل شورای عالی اقشار بسیج كارمندی در قم

قم نيوز : قم نیوز: نخستین جلسه شورای عالی اقشار بسیج كارمندی در قم با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار قم برگزار شد.
تشکیل شورای عالی اقشار بسیج كارمندی در قم
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام مهدی عرب انصاری در این جلسه گفت: بسیج از یادگاران امام خمینی است و به عنوان شجره طیبه در كشور فعالیت می كند.

وی افزود: حركت موثر نیروهای بسیج در انقلاب بر كسی پوشیده نیست و دشمن از نام بسیج و اهداف و فكر بسیج می ترسد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به روحیه بسیجی گفت: باید در گسترش این روحیه تلاش كنیم و ادارات، سازمان ها و نهادهای ما نیازمند این روحیه هستند.

انصاری ابراز داشت: بسیج می تواند با اقدامات خود تمامی نهله های دشمن را از بین برده و نقشی بارز در اهداف انقلاب اسلامی داشته باشد.

وی در پایان خواستار برگزاری منظم این جلسات و تشكیل كارگروه ها و دبیرخانه شورا شد.


با تشكیل ۱۳ كمیته
ستاد تسهیلات زائران و مسافران نوروزی استان قم تشكیل شد
عرب انصاری  گفت: تمام برنامه ریزی ها بر آن است تا بهترین استقبال از زائران و مسافران نوروزی انجام شود و دستگاه های دولتی در این راستا نقش موثری خواهند داشت.

وی اذعان داشت: دستگاه های دولتی كه در مسیر عبور زائران و مسافران هستند در ایام عید تمامی امكانات رفاهی و همچنین سرویس های بهداشتی و آب آشامیدنی اداره خود را در اختیار مسافران و زائران قرار داده تا با كمترین مشكل مواجه شویم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تاكید كرد: نمازخانه های جاده ها توسط كارگروه مربوطه بررسی و مشكلات آن رفع و در صورت نیازمند بودن تجهیزات، تجهیز شوند.

حجت الاسلام انصاری افزود: كمیته شهری در شهرداری قم نیز باید آماده استقبال شایسته و در خور شان با زائران كریمه اهل بیت(ع) باشد تا بهترین لحظات برای زائران در قم رقم بخورد.

شایان ذكر است در پایان این مراسم احكام كمیته های ستاد تسهیلات زائران نوروزی به مسوولان ادارات ارائه شد و مقرر شد در این ایام كمیته های تبلیغات و نظارت بر اماكن فرهنگی و مذهبی، كمیته فرهنگی، كمیته اطلاع رسانی، كمیته خدمات شهری، كمیته امنیت، كمیته بین الملل، كمیته پیشتیبانی و مالی،كمیته بهداشت، كمیته اسكان، كمیته تنظیم بازار و... فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.f0k2yt09za26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما