پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : 5626
رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم خبرداد:

تجلیل قهرمانان و برترین‌های شنا سال 90 قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم از برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و برترین‌های شنای قم در سال 90 خبر داد.
تجلیل قهرمانان و برترین‌های شنا سال 90 قم
به گزارش قم نیوز، مسعود حسین جمال اظهار کرد: سال ۱۳۹۰ از نظر این هیئت سالی موفق و توام با پیشرفت و توسعه شنا قم بود و امیدوارم در ادامه تلاش‌هایی که برای توسعه این رشته ورزشی انجام می‌دهیم، در تمام سطوح گام‌های موثری برداریم.

وی ادامه داد: در زمینه‌های مختلفی امسال موفق شدیم شنای قم را در مسیر پیشرفت به سمت جلو حرکت دهیم که خوشبختانه این مهم سبب شد تا هم در بخش‌های همگانی، قهرمانی و آموزش این رشته ورزشی اتفاقات خوبی را در شنا قم شاهد باشیم.

رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم افزود: در سال جاری برای نخستین بار به فکر برگزاری رقابت‌های لیگ شنا باشگاه‌های استان قم افتادیم و این رقابت‌ها را با توجه به اهمیت توجه به توسعه شنا در سطح بسیار مطلوب و قابل قبول برگزار کردیم.

وی یاد آور شد: در عرصه رقابت‌های کشوری طبق برنامه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو حرکت کردیم و توانستیم تیم‌های شنا رده‌های سنی پایه را به پیکارهای قهرمانی کشور که به شکل منطقه‌ای برگزار شد، اعزام کنیم.

حسین جمال اضافه کرد: نخستین دوره لیگ شنا قم را در سال ۱۳۹۰ با شرکت تیم‌های باشگاه‌های مختلف در هر دو بخش دختران و پسران و در رده‌های سنی پایه برگزار کردیم که در آن استعدادهای بسیار خوبی برای توسعه قهرمانی شنای قم شناسایی شدند.

وی ابراز داشت: مسابقات لیگ باشگاه‌های استان مرحله برگشت خود را در اسفند ماه پشت سر گذاشت و تیم‌ها و نفرات برتر مواد مختلف معرفی شدند که قصد داریم از برترین‌های این رقابت‌ها و همچنین تمام تلاشگران توسعه شنا، شیرجه و واترپلو قم در آیین تجلیل از قهرمانان و برترین‌های شنای قم تجلیل کنیم.

رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم عنوان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، آیین تجلیل از قهرمانان و برترین‌های شنا قم در سال ۱۳۹۰ روز جمعه بیست و ششم اسفند ماه در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی نور برگزار می‌شود.

وی یاد آور شد: در این مراسم با حضور مدیر کل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان قم، مسوولان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و هیئت قم و همچنین پیشکسوتان و زحمت کشان این هیئت از قهرمانان و برترین‌های رشته ورزشی شنا تجلیل می‌شوند.

حسین جمال تصریح کرد: هدف ما این است که قدردان زحمات تمامی کسانی که در راستای توسعه شنا قم زحمت کشیده و سختی‌ها را تحمل کرده‌اند، باشیم.

وی اضافه کرد: مدیران استخرها همکاری خوب و صمیمانه‌ای با هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم دارند و تعامل مجموعه‌ای صمیمی و دلسوز سبب شده است تا بیش از پیش به رشد و احیای شنا قم امیدوار باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.unmk49nii5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما