سه شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : 567
در آستانه مسابقات لیگ برتر؛

زمان علیه تیم بسکتبال قم سپری می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: فاصله کوتاهی تا آغاز مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور باقی مانده است و تیم بسکتبال قم باید برای حضور مقتدرانه در این مسابقات از فرصت باقیمانده به شکل مناسب‌تری استفاده کند.
زمان علیه تیم بسکتبال قم سپری می‌شود
به گزارش قم نیوز، تعداد ۱۲ تیم در لیگ برتر بسکتبال حضور دارند که اکثر این تیم‌ها تمرینات خود را از هفته‌ها قبل آغاز کرده‌اند در صورتی که هنوز ترکیب اولیه تیم بسکتبال قم شکل نگرفته است. بنابراین شایسته است مسئولان ورزشی قم اندکی نیز در کنار توجه به فوتبال، به حضور به موقع این تیم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال توجه کنند.

بسکتبال قم سال گذشته که اولین حضور موفق خود را در مسابقات لیگ برتر تجربه کرد، تمرینات خود را چند هفته قبل از شروع مسابقات آغاز کرد و با آمادگی کامل وارد رقابت‌ها شد و سرانجام توانست عنوان ششمی مسابقات لیگ برتر بسکتبال را کسب کند.

با توجه به تغییر اسپانسر تیم بسکتبال قم در سال جاری نام این تیم نیز از راه و ترابری به جهش توسعه تغییر یافته و این تیم با این نام در مسابقات لیگ برتر ظاهر خواهد شد.

بسکتبال قم ۷۰۰ میلیون تومان بدهی دارد

رئیس هیئت بسکتبال استان قم با اشاره به اینکه بدهی قراردادهای تیم بسکتبال قم از مسابقات لیگ برتر بسکتبال سال گذشته ۷۰۰ میلیون تومان است، ابراز داشت: حدود دو ماه است در پی پرداخت بدهی تیم بسکتبال قم هستیم.

حسن نادری با بیان اینکه پرداخت هزینه‌ها در سال جاری با اصول و برنامه خواهد بود، افزود: هیئت بسکتبال قم در نظر دارد با بازیکنان خارجی با قیمت مناسب قرارداد منعقد کند که قیمت آنها بسیار پایین‌تر از دو بازیکن آمریکایی و فرانسوی سال گذشته تیم راه و ترابری خواهد بود.

وی ادامه داد: باید برای بسکتبال قم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که در آینده شرمنده مردم قم نشویم.

رئیس هیئت بسکتبال قم افزود: بازیکنان بسکتبالیست قم باید همواره به خوبی تمرین کنند و همچنین در مسابقات لیگ برتر کشور حضور داشته باشند تا جایگاه خود را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه آینده بسکتبال قم بسیار روشن است، اضافه کرد: ‌برای رسیدن به موفقیت یک مقدار سختی و مشکلات وجود دارد که اگر این سختی‌ها بگذرد آینده‌ای روشن در انتظار بسکتبال قم است.

نادری گفت:‌ ۷۰ درصد بازیکنان تیم بسکتبال جهش توسعه قم در مسابقات لیگ برتر را بازیکنان بومی و ۳۰ درصد آن را بازیکنان غیر بومی تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد:‌ در مسابقات لیگ برتر بسکتبال سال جاری از پتانسیل بازیکنان بومی قم که سال گذشته به دلایلی از حضور در تیم محروم شدند استفاده خواهد شد.

رئیس هیئت بسکتبال قم اظهار داشت:‌ اسپانسر جدید تیم بسکتبال قم وزارت صنعت‏، معدن و تجارت است که حامی مالی جدید تیم قم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور شده است.

وی در خصوص انتخاب سرمربی تیم بسکتبال جهش توسعه افزود: در حال حاضر چهار گزینه برای سرمربی گری تیم در نظر گرفته شده است که عباس آقاکوچکی سرمربی پیشین تیم بسکتبال قم و همچنین بهرام رمضان سرمربی اسبق تیم کاسپین قزوین از جمله گزینه‌های مد نظر هیئت بسکتبال قم هستند.

نادری اضافه کرد:‌ برآوردن خواسته‌های هیئت بسکتبال‌‏، قیمت قرارداد مناسب و همچنین با سابقه بودن سرمربی از جمله فاکتورهای انتخاب گزینه هدایت تیم بسکتبال قم است.

تیم بسکتبال قم باید با جدیت تمرینات خود را ادامه دهد

سرمربی اسبق تیم بسکتبال راه و ترابری قم نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم بسکتبال قم برای موفقیت در مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور باید تمرینات خود را با جدیت بیشتری ادامه دهد.

سید عباس آقاکوچکی ابراز داشت: در حال حاضر رئیس هیئت بسکتبال استان قم تصمیم گیرنده برای تیم است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور از ۲۸ مهرماه آغاز خواهد شد‏، اضافه کرد: ‌زمان برای تیم بسکتبال قم بسیار حیاتی و مهم است و این تیم برای موفقیت در مسابقات باید تلاش بیشتری کند.

سرمربی اسبق تیم بسکتبال راه و ترابری ادامه داد: متأسفانه امروزه ترکیب اولیه تیم بسکتبال قم مشخص نشده است و هم اکنون مشکلات مالی گریبان بسکتبال قم را گرفته است.

وی با اشاره به گفته رئیس فدراسیون بسکتبال مبنی بر اینکه تمام تیم‌ها برای حضور در مسابقات لیگ برتر باید بدهی قبلی خود را پرداخت کنند، افزود: تیم بسکتبال قم برای حضور به موقع در مسابقات باید بدهی قبلی خود را پرداخت کند.

آقاکوچکی با اشاره به اینکه هدایت تیم بسکتبال قم در مسابقات لیگ برتر سال جاری به وی پیشنهاد شده است، اضافه کرد: تیم بسکتبال قم نهالی است که کاشته شده و برای بارور کردن آن تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم.

بودجه بسکتبال قم زیاد نیست

وی با اشاره به اینکه بودجه بسکتبال قم زیاد نیست، ابراز داشت: اسپانسر جدید حامی تیم بسکتبال قم شده است و بودجه مالی این تیم محدود است بنابراین باید بازیکنانی با این ویژگی انتخاب شوند.

این مربی بسکتبال افزود: شایسته است بدهی قبلی تیم بسکتبال قم پراخت شود تا اسپانسر جدید تیم با آرامش خاطر وارد عرصه مسابقات شود و اسپانسر جدید وارث مشکلات نباشد.

وی اظهار داشت: با برخی از بازیکنان صحبت‌هایی انجام شده است تا سریعا ترکیب تیم بسکتبال قم شکل گیرد.

آقاکوچکی با اشاره به اینکه زمان برای تیم بسکتبال قم بسیار مهم است، افزود: سال گذشته تمرینات تیم راه و ترابری برای حضور در مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور چهار هفته قبل از مسابقات آغاز شد و در سال جاری نیز با توجه به مدت زمان کوتاه باقی مانده باید تمرینات به شکل مناسب انجام شود.

انتهای پیام/105
https://qomnews.ir/vdcbuzbsprhb0.iur.html
نام شما
آدرس ايميل شما