جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۳
کد مطلب : 56797
منبع : خبرگزاری فارس
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی:

شکست داعش صولت استکبار را شکست

آیت الله بهاءالدینی از استوانه‌های حوزه علمیه قم بود
قم نيوز : امام جمعه موقت تهران گفت: کمتر کسی فکر می‌کرد در این مدت کوتاه، داعش حکومت خود را از دست بدهد و قدرت و صولت استکبار در جبهه های مختلف سیاسی، فرهنگی و روانی شکسته شود.
شکست داعش صولت استکبار را شکست/ آیت الله بهاءالدینی از استوانه‌های حوزه علمیه قم بود
شکست داعش صولت استکبار را شکست/ آیت الله بهاءالدینی از استوانه‌های حوزه علمیه قم بود
به گزارش قم نيوز حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در سالگرد ارتحال آیت الله سیدرضا بهاءالدینی در مسجد اعظم قم اظهارداشت: حوزه علمیه قم در آستانه صدسالگی تأسیس خود به کارنامه درخشان و ارزشمند خود می‌بالد و این مراجع، علما و استوانه‌های دینی، فرزندان حوزه علمیه هستند.

وی زهد، تقوا و پرهیزکاری را از ویژگی‌های بارز آن فقیه فرزانه توصیف کرد و افزود: علمای بزرگ و وارسته‌ای همچون آن فقید سعید به‌واسطه دستیابی به مقام قرب الهی در نظرشان هیچ چیز زیباتر از خداوند متعال جلوه گری نمی‌کند.

صدیقی آن مرحوم را تکیه‌گاه مهمی برای حوزه‌های علمیه عنوان و با تاکید بر اینکه فقدان چنین شخصیت‌هایی خسارت‌های جبران ناپذیری را به همراه داشته است، افزود: طلبه‌های جوان باید با اهتمام جدی در تهذیب نفس و تحصیل علم تداوم بخش راه آن عالم ربانی باشند.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دین موتور محرکه انقلاب اسلامی است، افزود: دین توانست یک نظام سیاسی را ویران و نظام سیاسی دیگر را با شعارهای اسلامی مستقر کند و پس از گذشت قرن‌ها پرچم غدیر را به اهتزاز درآورد.

صدیقی افزود: اینکه حضرت امام (ره) در اوج رهبری خود، کاخ نشین و قصرنشین نشود و خوراک و پوشاکش با گذشته هیچ تغییری پیدا نکند و همچنان به عبادت و بندگی خدا بپردازد و بعد از رحلتش، انقلاب نیز از بین نرود، از معجزه‌ها محسوب می‌شود.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: هیچ‌کس تصور نمی‌کرد کسی مانند رهبر معظم انقلاب جای امام را بگیرد و با طوفان‌های سهمگین دسته و پنجه نرم کند و انقلاب را با جان سالم از فتنه‌ها و پیچ‌های خطرناک عبور بدهد.

وی همچنین با اشاره به حرکت خانمان برانداز سلفی گری و تلاش آن برای سوزاندن ریشه‌های انقلاب اسلامی، افزود: کمتر کسی فکر می‌کرد در این مدت کوتاه داعش حکومت خود را از دست بدهد و در انزوای کامل قرار بگیرد و قدرت و صولت استکبار در جبهه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و روانی شکسته شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd550k.yt09n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما