دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 56946
منبع : خبرگزاری فارس

قم روي سكوي نخست سرکل كبدي مردان ايران ايستاد

با راي انضباطي فدراسيون كبدي
قم نيوز : تيم آذین گسترش شهریار ارس قم با راي انضباطي فدراسيون كبدي عنوان قهرماني رقابت‌های سرکل کبدی مردان باشگاه‌های کشور را از آن خود كرد.
قم روي سكوي نخست سرکل كبدي مردان ايران ايستاد
قم روي سكوي نخست سرکل كبدي مردان ايران ايستاد
به گزارش قم نیوز در حالی که رقابت‌های سرکل کبدی قهرمانی مردان ایران از سوی فدراسیون کبدی برای برگزاری در شهریور ماه امسال برنامه‌ریزی شده بود، اما قهرمان این رقابت‌ها بعد از تشکیل جلسه کمیته انضباطی این فدراسیون و در آذر ماه مشخص شد.

این در حالی است که امسال ششمین دوره مسابقات سرکل کبدی قهرمانی باشگاه‌های کشور به انجام رسید و تیم مردان قم بعد از انجام تمرینات و برنامه‌های آماده‌سای متنوع در خانه کبدی مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی راهی این پیکارها شد.

این دوره از مسابقات سرکل کبدی قهرمانی باشگاه‌های کشور طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کبدی با عنوان گرامیداشت هفته دولت و به میزبانی هیأت‌ کبدی استان کرمانشاه به انجام رسید و کبدی‌کاران قم با رقبایی از کرمانشاه، آذربایجان‌شرقی، قم، خراسان‌رضوی، مازندران و کردستان در این دوره رقابت کردند.

در این رقابت‌ها نخستین مسابقه تیم قم برابر هیأت‌ خراسان‌رضوی انجام شد، این تیم سپس برابر تیم هیات آذربایجان شرقی به میدان رفت، در سومین مسابقه خود برابر هیأت‌ کرمانشاه قرار گرفت و چهارمین مسابقه خود را برابر تیم هیأت‌ مازندران برگزار کرد، در حالی که تمام بازی‌های این دوره به شکل دوره‌ای برگزار شد تا قهرمان مشخص شود.

رخ دادن برخی اتفاقات و حواشی در حین برگزاری این رقابت‌ها موجب شد تا مسابقات نیمه تمام بماند و هیات رئیسه فدراسیون کبدی سه ماه بعد از با توجه مصوبه جلسه اخیر خود رای به قهرمانی تیم مردان آذین گسترش شهریار ارس قم در این مسابقات داد.

کمیته مسابقات فدراسیون تیم‌های برتر را با محاسبه امتیازات تیم‌های شرکت کننده معرفی کرد و بدین‌ترتیب تیم آذین گسترش شهریار ارس قم به عنوان قهرمانی دست یافت، کرمانشاه میزبان مسابقات نایب‌قهرمان شد و دو تیم مازندران و آذربایجان شرقی به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjmhei.uqemxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما