سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 5752
با دعوت از سوی کمیته داوران فدراسیون کشتی صورت گرفت؛

قضاوت داور قمی در انتخابی کشتی فرنگی جوانان

قم نيوز : قم نیوز: داور بین‌المللی کشتی قم به عنوان یکی از قضاوت کنندگان در پیکارهای کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی جوانان معرفی شد.
قضاوت داور قمی در انتخابی کشتی فرنگی جوانان
به گزارش قم نیوز، در حالی که کمتر از ۱۰ روز به برگزاری نخستین رویداد داخلی کشتی کشورمان در سال ۹۱ یعنی رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی رده سنی جوانان باقی مانده است، داوران قضاوت کننده در این رقابت‌ها معرفی شدند.

با توجه به اینکه پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۲ پیش روی ملی‌پوشان جوان کشتی فرنگی کشورمان قرار دارد، به همین منظور با نظارت کادر فنی تیم ملی قرار است رقابت‌های انتخابی برگزار شود.

برای همین منظور کمیته داوران فدراسیون کشتی نام بسیاری از داوران مجرب و بین‌المللی کشتی کشورمان را برای قضاوت در جدال کشتی گیر مدعی عضویت در تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان معرفی کرده است که در بین آنها داور جوان کشتی قم یعنی سعید عباسی نیز حضور دارد.

اسامی داوران قضاوت کننده در مسابقات انتخابی تیم کشتی فرنگی جوانان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان در حالی مشخص شد و نام سعید عباسی داور بین‌المللی کشتی قم نیز در بین آنها قرار دارد که عباسی بعد از جام یادگار امام نخستین میدان داوری کشتی خود در سال جدید را پیش رو دارد.

تنها داور دارای مدرک معتبر بین‌المللی قضاوت در کشتی، آخرین بار پیش از قضاوت در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، اسفند ماه سال ۹۰ در هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام قضاوت داشت.

بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کشتی کشورمان، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان قرار است روزهای ۱۷ و ۱۸ فروردین ماه در تهران برگزار شود که اسامی داوران قضاوت کننده در این مسابقات نیز اعلام شد.

علاوه بر سعید عباسی داور بین‌المللی کشتی استان قم، در این رقابت‌ها داورانی از استان‌های خوزستان، زنجان، تهران، مازندران، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، همدان، گیلان، البرز و اردبیل نیز حضور خواهند داشت.

بر این اساس بهمن طالبی از تهران به عنوان رییس کمیته داوران ناظر این مسابقات خواهد بود و اردوان صاحب از خوزستان مسوولیت سرپرست فنی و ژوری را بر عهده دارد و محمد عادل‌پور از زنجان و عزیزالله اطاعتی از تهران نیز داوران ژوری این رقابت‌ها هستند.

این در حالیست که موسی بابایی از مازندران، طاهر محمدعلی زنگنه، میرزآقا احمدی، علی‌اکبر صوفی و جواد کریمی از تهران به همراه محمدرضا عطایی از آذربایجان شرقی به عنوان داور درجه‌ یک بین‌المللی در این مسابقات قضاوت می‌کنند.

همچنین سعید عباسی از قم، عبدالله افشار از مازندران، جواد خداپرست و جواد رجبیان از تهران، منصور کیانی از کرمانشاه و غلامرضا بهارلو از چهار محال و بختیاری داوران درجه‌ ۲ بین‌المللی قضاوت کننده در این دوره از رقابت‌ها محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.mnmk49n0u5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما