سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : 5818
دانشجو تاکید کرد:

تثبیت فرهنگ دینی و اسلامی در همه ابعاد

قم نيوز : قم نیوز: رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نخستین دغدغه مدیریت جدید این دانشگاه، تثبیت فرهنگ دینی و اسلامی در همه زوایاست.
تثبیت فرهنگ دینی و اسلامی در همه ابعاد
به گزارش قم نیوز، فرهاد دانشجو پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: در گذشته افراد زیادی برای شکوفایی دانشگاه آزاد زحمت کشیده و اکنون این امانت به دست ما رسیده است.

وی با اشاره به ضعف‌های موجود در دانشگاه آزاد افزود: گسترش کیفی این دانشگاه متناسب با توسعه کمی آن نبوده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو دغدغه اساسی در مدیریت این دانشگاه وجود دارد که نخستین مورد آن مسئله فرهنگ و دین است.

وی با بیان اینکه هدف مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، تثبیت فرهنگ دینی و اسلامی در همه زوایاست، گفت: اخلاق علمی، اخلاق میان استاد و شاگرد، محتوا، نوع دانشجویان، ساختارها و بسترهای مربوطه شامل این تغییر می‌شوند.

دانشجو ادامه داد: تمام سعی و تلاش مدیریت جدید دانشگاه آزاد این است که با استفاده از راهنمایی‌های حوزه‌های علمیه به ویژه مراجع تقلید، گام‌های مثبتی در راستای توسعه فرهنگ برداشته شود.

وی دغدغه دوم خود را توسعه علمی دانشگاه آزاد دانست و افزود: این دانشگاه از نظر تعداد دانشجو، بزرگ‌ترین دانشگاه جهان است زیرا بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار دانشجوی حضوری در دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل هستند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر ارتقای علمی این دانشگاه در ایران و سراسر جهان گفت: این مسیر دارای شاخص‌های کیفی و ارتباطی بوده و باید توجه داشت که پژوهش‌های دانشگاه آزاد مورد نیاز جامعه باشد.

وی خاطرنشان کرد: بومی‌سازی شاخص‌ها تا حدودی انجام شده و برنامه‌هایی برای رشد کیفی و علمی دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده است.

دانشجو با بیان اینکه اهداف عالی دانشگاه آزاد طی سال‌های متمادی تعیین شده است، گفت: از نظر کمی رشد خوبی در این مرکز صورت گرفته و پشتیبانی‌های سیاسی و امور مادی، زمینه‌ساز این امر بوده‌اند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: محتوای صحیح دارای اهمیت است اما نوع استاد و معلم نیز مهم بوده و نیازمند ارتباطات در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.f0k2yt0jja26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما