پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : 59279
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه هشت

دو بوستان شهری در پردیسان به بهره‌برداری می‌رسد

قم نيوز : شهردار منطقه هشت قم گفت: همزمان با دهه فجر امسال بوستان‌های دهلاویه و انقلاب اسلامی در پردیسان به بهره‌برداری می‌رسد.
دو بوستان شهری در پردیسان به بهره‌برداری می‌رسد
دو بوستان شهری در پردیسان به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز ابوالفضل مستقیمی با اشاره به تكميل عملیات اجرایی دو پروژه بوستان انقلاب اسلامي و شهداي دهلاويه تا دهه فجر امسال اظهار داشت: اين دو بوستان در مجموع به مساحت ۲۶ هزار مترمربع و اعتبار ۱۶ميليارد ريال در حال انجام است.
شهردار منطقه هشت به روند كاشت نهال و احداث كمربند سبز در اين منطقه اشاره كرد و افزود: از ابتداي سال در روند اين پروژه تاكنون ۲۸ هزار اصله نهال با اعتباري بالغ بر ۷۰۰ ميليون تومان كاشته شده است.
وي اقدامات صورت گرفته در زمینه تجهیز بوستان‌ها و همچنین ایمن‌سازی آنها را مد نظر قرار داد و با بيان اينكه سه كمپلكس بازي كودكان با اعتبار ۱۵۰ ميليون تومان نيز در بوستان‌های سطح منطقه نصب شده است خاطرنشان كرد: ۴۰ ست ورزشي نيز با هزينه ۴۰ ميليون توماني نصب و راه اندازي شده است.
مستقیمی با اشاره به روند پروژه لوله گذاري آب خام عنوان كرد: عمليات لوله گذاري آب خام در محدوده منطقه هشت از ابتداي امسال با اعتبار ۸۰۰ ميليون توماني تكميل شده است.
وی از روند عمليات اجرايي بوستان ويژه بانوان در اين منطقه خبر داد و گفت: پيمانكار اين پروژه مشخص و روند احداث آغاز شده است، اين پروژه به مساحت ۱۸ هزار مترمربع تا سال آينده آماده بهره برداري می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb95bs.rhb9zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما