کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برای نخستین بار؛

نرم‌افزار مفاتیح تصویری در قم تولید شد

خبرگزاری مهر , 13 مهر 1390 ساعت 13:04

قم نیوز: مدیر موسسه منهاج الهدی قم از تولید نرم افزار منتخب مفاتیح تصویری و عرضه آن در نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع) خبر داد.


به گزارش قم نیوز، محمدمهدی معمار شامگاه سه شنبه در حاشیه نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع) در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: موسسه منهاج الهدی برای نخستین بار در سطح کشور نرم افزار منتخب مفاتیح تصویری را تولید و ارائه کرده که شامل متن، زیرنویس فارسی با فیلم موضوعی متناسب با هر دعا است.

وی تصریح کرد: زیارات عاشورا، امین الله و آل یاسین، ادعیه کمیل، توسل، ندبه، عهد و سمات، مناجات امیرالمومنین(ع) و امام زمان(عج) و دعاهای رمضانیه افتتاح، سحر و دعاهای بعد از نماز و روزها از جمله محتوای این نرم‌افزار است.

معمار تاکید کرد: نرم افزار منتخب مفاتیح تصویری قابلیت اجرا در رایانه، دستگاه‌های پخش خانگی و تلفن همراه را دارد.

وی در ادامه از تولید دو نرم افزار "گوهر کلام" متشکل از سخنرانی‌های ۱۴ خطیب برجسته کشور و "قرآن کریم" شامل هشت دوره ترتیل کل قرآن و ۱۵۰ قرائت مجلسی از بهترین قاریان بین المللی همراه با متن و ترجمه خبر داد که مورد استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع) قرار گرفته است.

وی در پایان از تولید ۴۵ عنوان نرم افزار در موسسه منهاج الهدی خبر داد و افزود: در نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع) ۴۰۰ عنوان نرم افزار از تولیدات موسسه منهاج الهدی و ۳۰ موسسه دیگر فرهنگی استان ارائه شده است.

نمایشگاه پنجمین جشنواره ملی فرهنگی هنری کریمه اهل بیت(س) از هفتم تا هفدهم مهرماه صبح‌ها از ۹ تا ۱۲ و عصرها از ۱۶ تا ۲۱ در صحن جوادالائمه(ع) میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/ ۱۰۳


کد مطلب: 593

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/593/نرم-افزار-مفاتیح-تصویری-قم-تولید

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir