چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 593
برای نخستین بار؛

نرم‌افزار مفاتیح تصویری در قم تولید شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر موسسه منهاج الهدی قم از تولید نرم افزار منتخب مفاتیح تصویری و عرضه آن در نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع) خبر داد.
نرم‌افزار مفاتیح تصویری در قم تولید شد
به گزارش قم نیوز، محمدمهدی معمار شامگاه سه شنبه در حاشیه نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع) در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: موسسه منهاج الهدی برای نخستین بار در سطح کشور نرم افزار منتخب مفاتیح تصویری را تولید و ارائه کرده که شامل متن، زیرنویس فارسی با فیلم موضوعی متناسب با هر دعا است.

وی تصریح کرد: زیارات عاشورا، امین الله و آل یاسین، ادعیه کمیل، توسل، ندبه، عهد و سمات، مناجات امیرالمومنین(ع) و امام زمان(عج) و دعاهای رمضانیه افتتاح، سحر و دعاهای بعد از نماز و روزها از جمله محتوای این نرم‌افزار است.

معمار تاکید کرد: نرم افزار منتخب مفاتیح تصویری قابلیت اجرا در رایانه، دستگاه‌های پخش خانگی و تلفن همراه را دارد.

وی در ادامه از تولید دو نرم افزار "گوهر کلام" متشکل از سخنرانی‌های ۱۴ خطیب برجسته کشور و "قرآن کریم" شامل هشت دوره ترتیل کل قرآن و ۱۵۰ قرائت مجلسی از بهترین قاریان بین المللی همراه با متن و ترجمه خبر داد که مورد استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع) قرار گرفته است.

وی در پایان از تولید ۴۵ عنوان نرم افزار در موسسه منهاج الهدی خبر داد و افزود: در نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع) ۴۰۰ عنوان نرم افزار از تولیدات موسسه منهاج الهدی و ۳۰ موسسه دیگر فرهنگی استان ارائه شده است.

نمایشگاه پنجمین جشنواره ملی فرهنگی هنری کریمه اهل بیت(س) از هفتم تا هفدهم مهرماه صبح‌ها از ۹ تا ۱۲ و عصرها از ۱۶ تا ۲۱ در صحن جوادالائمه(ع) میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcakenm149no.5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما